Nextail kiest The Online Company als digitaal mediabureau

Nextail kiest The Online Company als digitaal mediabureau
  • Bureaus
  • 2 jul 2015 @ 13:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameOnlineMediabureauMultichannel

Nextail heeft The Online Company als digitaal mediabureau geselecteerd voor de ondersteuning van haar display media-inzet. Zowel strategie, executie, inkoop en creatie horen hierbij. Nextail is de online organisatie voor alle formules van Blokker Holding B.V., waaronder Blokker, Leen Bakker, Bart Smit, Intertoys, Xenos en Cook&Co.

Peter Scholtes, director online marketing Omnichannel van Nextail: 'The Online Company heeft enorm veel kennis en ervaring op het gebied van online media en creatie. Dit in combinatie met hun pragmatische aanpak maakt hen de perfecte partner ons te helpen succesvol online te opereren.'

Niels Rijerse, director online media van The Online Company: 'Onze diensten en werkwijze sluiten perfect aan op de ambities van Nextail. We zijn dan ook zeer trots dat Nextail ons heeft geselecteerd als partner.' 

The Online Company is een full-service digitaal mediabureau, toonaangevend in online media en creatie, met een focus op optimalisatie en techniek. Het bedrijf werkt voor diverse grote (inter)nationale merken in retail, telecom, energie, finance, fashion en consumentenelektronica.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken