Nextail kiest The Online Company als digitaal mediabureau
- Bureaus
- 2 jul 2015 @ 13:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameOnlineMediabureauMultichannel
- 2 jul 2015 @ 13:04
- Redactie Bureaus
Nextail heeft The Online Company als digitaal mediabureau geselecteerd voor de ondersteuning van haar display media-inzet. Zowel strategie, executie, inkoop en creatie horen hierbij. Nextail is de online organisatie voor alle formules van Blokker Holding B.V., waaronder Blokker, Leen Bakker, Bart Smit, Intertoys, Xenos en Cook&Co.
Peter Scholtes, director online marketing Omnichannel van Nextail: 'The Online Company heeft enorm veel kennis en ervaring op het gebied van online media en creatie. Dit in combinatie met hun pragmatische aanpak maakt hen de perfecte partner ons te helpen succesvol online te opereren.'
Niels Rijerse, director online media van The Online Company: 'Onze diensten en werkwijze sluiten perfect aan op de ambities van Nextail. We zijn dan ook zeer trots dat Nextail ons heeft geselecteerd als partner.'
The Online Company is een full-service digitaal mediabureau, toonaangevend in online media en creatie, met een focus op optimalisatie en techniek. Het bedrijf werkt voor diverse grote (inter)nationale merken in retail, telecom, energie, finance, fashion en consumentenelektronica.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Cook&Co
- mediabureau
- The Online Company
- Intertoys
- omnichannel
- Blokker
- display
- Xenos
- Bart Smit
- Leen Bakker
- Nextail
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing