Caviar Amsterdam heet voortaan TheBoardRoom
- Bureaus
- 2 nov 2015 @ 09:31
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MakersCreatieVideoContent
- 2 nov 2015 @ 09:31
- Redactie Bureaus
Caviar Amsterdam gaat vanaf vandaag verder onder de naam TheBoardRoom. De leiding blijft in handen van Jacques Vereecken. Daarnaast gaat L-A-D-A, de 'talentenpool' van Caviar, over naar Made.For.Digital, de contentstudio van Jelle Kolleman.
De samenwerking tussen Made.For.Digital en TheBoardRoom biedt nationale en internationale opdrachtgevers een full service oplossing op het gebied van visual content. Het portfolio bestaat uit alle facetten van filmproductie: van high end commercials tot social content.
TheBoardRoom wordt internationaal uitgerold als label van het digitale productiebureau MediaMonks. Vereecken: 'Onze basis in Amsterdam wordt sterker doordat Made.For.Digital bij ons intrekt en we een breder productie palet kunnen aanbieden bij de Nederlandse bureaus. Daarnaast krijgen onze regisseurs en producers nog meer de kans om te werken voor opdrachtgevers uit de hele wereld dankzij het internationale netwerk van MediaMonks.'
Victor Knaap, CEO van MediaMonks: 'We zijn ongelofelijk blij dat Jacques en zijn fantastische team ons komen versterken. De vraag naar geïntegreerde producties groeit sterk, waardoor we steeds vaker opdrachten binnenkrijgen om TVC’s te maken en alle social content te produceren. We kijken ernaar uit onze klanten de uitgebreide kennis en expertise van TheBoardRoom aan te bieden.'
Vereecken (op foto links) begon Bike Film in 2003 en werd in 2008 opgenomen in de Caviar Group. De Amsterdamse vestiging groeide de afgelopen jaren uit tot een bedrijf met 15 personeelsleden, is verantwoordelijk voor 5 miljoen euro omzet en won meerdere nationale en internationale prijzen, met als hoogtepunt een Gouden Loeki bij de afgelopen editie.
Foto: Bill Tanaka
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- L-A-D-A
- TheBoardRoom
- Made.For.Digital
- MediaMonks
- bureau
- video
- Jelle Kolleman
- contentstudio
- Caviar
- talent
- Jacques Vereecken
- content
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing