Wereldprimeur: per 1 januari 2017 rijden alle NS-treinen op 100% windstroom van Eneco; N=5 maakt de campagne
- Bureaus
- 23 dec 2016 @ 10:45
- Link
-
Bas Vlugt
Eigenaar
Nederlands MediaNetwerk - Branded contentMobileCommercialsTelevisieOutdoorPrint
- 23 dec 2016 @ 10:45
- Bas Vlugt
NS en Eneco willen zich met hun samenwerking inzetten voor een betere wereld en hier echt het verschil in maken. Met als volgende mijlpaal dat alle NS-treinen vanaf 1 januari 2017 op 100 procent windstroom van Eneco rijden. Daarmee reizen treinreizigers in Nederland als eerste in de hele wereld energie uit een 100 procent hernieuwbare bron.
NS en Eneco zetten zich samen in voor een betere wereld. Voor de klanten van vandaag. Maar vooral ook voor die van morgen. Daarom laat de campagne juist die laatste groep aan het woord, onze kinderen. Want juist voor de jongste generatie heeft de samenwerking uiteindelijk de meeste impact. De feiten die dit met zich meebrengt, veranderen door de ogen van kinderen van wetenswaardigheden in iets groots en bijzonders.
De campagne is te zien op TV, facebook, mobile, branded content, print en outdoor. De campagne is gestart op maandag 19 december.
-
Bas Vlugt
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: Eigenaar
- Website:http://www.nederlandsmedianieuws.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing