De Wasstraat blaast weer rock 'n' roll in reclamewereld
- Bureaus
- 31 mei 2017 @ 11:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MuziekEvenementReclame
- 31 mei 2017 @ 11:11
- Redactie Bureaus
Na het succes van de eerste editie komt het muzikaal concept ‘De Wasstraat’ op 16 juni terug naar bar/restaurant Atelier op de Schinkel. Het event, bestaande uit een driegangendiner gevolgd door optredens van verborgen muzikaal talent uit de creatieve industrie, 'blaast weer Rock ’n Roll in de reclamewereld'.
'Omdat veel mensen uit onze creatieve industrie barsten van het muzikaal talent, wilden wij hen daar graag een podium voor geven', aldus mede-initiatiefnemer en oprichter van House of Music, Michiel Cremers. 'Met elkaar muziek maken live op het podium is het leukste wat er is, en daarbij is deze avond een unieke samenkomst van professionals uit de reclame- en de muziekindustrie.'
De naam ‘Wasstraat’ doet eer aan de oorspronkelijke functie van Atelier. De culturele hotspot op industrieterrein de Schinkel was voorheen namelijk de wasstraat van een Volkswagen-garage.
De eerste editie op 16 maart werd een groots feest. Na het diner, werden de stoelen al gauw verruild voor de dansvloer. Er waren optredens van Darre van Dijk, Michiel Cremers, Sander Volten, Dursun en special act Baas B. Op 16 juni, precies 3 maanden later, zorgen we voor zomerse sferen met live-optredens van:
Mark Oosterhout (Oprichter, N=5)
Sander Volten (MD, Kingsday)
Michiel Cremers (Oprichter, House of Music)
Emily Creek (Kingsday)
Ingrid Mesman (Ex-Kumpany, nu freelance)
Robert Volten (TBWA)
Inclusief DJ’s van Achtung en enkele special guests.
De artiesten spelen eigen werk, maar ook covers. Aansluitend zullen DJ’s draaien tot in de late uurtjes. Tijdens de optredens wordt een 3-gangendiner geserveerd. Een kaart voor het diner kost €49,50,-. Wil je alleen komen swingen? Dan ben je welkom vanaf 20:30 uur en kost een ticket €5,-.
Locatie: Atelier, Valschermkade 16a, Amsterdam
Aanvang: 19.00 (diner), 20.30 (dansen). Kaarten zijn verkrijgbaar via Paylogic.
De Wasstraat is een initiatief van Michiel Cremers, Charly Heusschen en Sander Volten.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing