AdForum PHNX Awards 2024 open voor inzendingen
- Bureaus
- 5 feb 2024 @ 17:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - AwardEvenement
- 5 feb 2024 @ 17:00
- Peter van Woensel Kooy
Voor het vijfde jaar biedt de competitie PHNX met een bijzondere jurysamenstelling deelname aan de internationale competitie met gratis toegang tot de shortlist. Dit laagdrempelige idee ontstond tijdens de pandemie en is geprolongeerd.
De AdForum PHNX Awards 2024 zijn nu open voor inzenders tot 5 april 2024. De toegangsfee is als gezegd gratis tot het werk een shortlist-positie behaalt. Doel is mooie internationale reclame te bekronen, zonder entrance fee.
Inzenders betalen alleen een vergoeding (€ 199,-) als hun werk doorkomt in de uiteindelijke selectie. Dit maakt de PHNX naar eigen zeggen een van ‘s werelds meest toegankelijke onderscheidingen. De jury bestaat volgens moederbedrijf Maydream, bekend van Adforum, uit creatieven, marktleiders, marketeers, strategen, journalisten en consultants. 'Het resultaat voor deelnemers is geweldige feedback van de gemeenschap, plus de kans op berichtgeving in de pers. (...) De PHNX, gelanceerd in het hart van de lockdown in 2020, stond oorspronkelijk op om het essentiële te erkennen rol die creativiteit speelt in de samenleving. Het succes leidde tot een nieuwe speler in het wereldwijd prijzenlandschap, met een missie om te bewijzen dat niets de creativiteit kan tegenhouden', aldus de organisatie.
Dit jaar zijn er 26 categorieën onder vijf thema's:
- Film;
- Print;
- Strategie & Techniek;
- Digitaal;
- Ontwerp en
- Goede doelen.
De shortlist wordt op 24 april 2024 gepubliceerd. Onder het motto 'The world’s most accessible and democratic awards show' is ook de jurydeelname voor vakgenoten opengesteld.
Philippe Paget, ceo van AdForum / Maydream en oprichter van PHNX voegt toe: 'Creativiteit was mijn toetssteen toen ik PHNX Awards lanceerde. Dat was in een periode waarin iedereen dacht dat marcom-prijzen ongepast waren. Toen wist ik, net als nu, dat creativiteit juist het verschil kan maken. Verbeeldingskracht kan ook bij tegenspoed verbetering en inspiratie brengen, door met magie in marketingcommunicatie op de proppen te komen.'
(PvWK)
Doe mee, schrijf je in of kijk voor meer informatie op deze link.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing