Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Jaarverslagenonderzoek: Technologiebedrijf TKH meest transparant

30okt 201515:39
  • Content
  • 23988 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsPrintInfographicOnderzoek

nieuws In de 21ste editie van het jaarverslagenonderzoek, dat Hogeschool Leiden sinds 2012 uitvoert, toont het onderzoek naar transparantie onder de 100 grootste in Nederland actieve beursgenoteerde ondernemingen dat vooral de bedrijven met overwegend Hollands management het meest transparant in hun verslaggeving zijn. De drie meest transparante jaarverslagen zijn van TKH, Ten Cate en op de derde plaats Van Lanschot. Gevolgd door KPN, Reesink, ING, Ballast Nedam, DSM, Binck Bank en AkzoNobel.

Quest lanceert Request: content voor bedrijven

29okt 201517:10
  • Content
  • 9768 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentStrategie

nieuws Steeds belangrijker in iedere marketingstrategie: storytelling met behulp van sterke content. En dat is nou precies waar het maandblad Quest al 11 jaar in uitblinkt. Quest lanceert daarom vandaag Request, een online platform dat gebruikers toegang biedt tot het Quest-archief. Hiermee krijgen marketeers, bedrijfsmedia en communicatiespecialisten tegen betaling de beschikking over de populairste populairwetenschappelijke content van Nederland.

Storytelling-campagne gebaseerd op Amsterdam voor C&A

29okt 201508:42
  • Content
  • 10701 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CampagnesStorytelling

nieuws Modeketen C&A opent vandaag zijn eerste flagship store in Nederland, aan het Damrak in hartje Amsterdam. Voor deze gelegenheid introduceert C&A ‘Today’s Look is Amsterdam’: een campagne geïnspireerd op de stad Amsterdam.

Whizpr versterkt team met vijf nieuwkomers

28okt 201512:30
  • Content
  • 11333 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaDigitaalContentMarketing

nieuws Whizpr heeft zijn team versterkt met nieuwe 'whizprs': Laura Witlox, Mandy Visser, Jasmijn Kruese, Mandy Willemsen en Michel Kriek. Het vijftal – contentmakers en online marketeers - vormt een mix van ervaring, talent, creativiteit en specialistische vakkennis op het gebied van technologie en lifestyle. De uitbreiding komt voort uit Whizpr's ambitie om het meest veelzijdige content, PR & digital marketing-bedrijf van de Benelux te zijn.

Van der Laan ontvangt eerste Bosatlas van Amsterdam

28okt 201511:15
  • Content
  • 7850 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentPrint

nieuws Burgemeester Eberhard van der Laan ontvangt vandaag het eerste exemplaar van De Bosatlas van Amsterdam. De atlas is een portret van de hoofdstad in de vorm van honderden kaarten, grafieken en foto’s. Over de stad en haar bewoners, bestuur en onderwijs, pontjes en trams, oude en nieuwe geloven, het Leidseplein en de tuindorpen, Het Concertgebouw en de dancescene. De atlas biedt een veelzijdig overzicht van de stad van vandaag, aangevuld met historische doorkijkjes naar de wereld van de VOC, de Stelling van Amsterdam en de architectuur van de Amsterdamse School.

Linda. lanceert eigen 'video on demand'-kanaal

27okt 201509:10
  • Content
  • 9539 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoDoelgroepen

nieuws Op maandag 26 oktober lanceerde Linda. een eigen ’video on demand’-kanaal: Linda.tv. Het kanaal is op basis van een abonnement toegankelijk en sluit aan op de behoefte van de vrouw die niets wil missen. Daarnaast zet Linda. met dit kanaal een belangrijke stap om verder door te groeien als volwaardig mediamerk. Met een maandelijks printbereik van 1,1 miljoen lezers en een digitaal bereik van 3,9 miljoen unieke bezoekers op Lindanieuws.nl heeft het de ambitie om met het video on demand-kanaal het grootste betaalde online kanaal voor vrouwen in Nederland te worden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content