TomTom kiest voor Lewis
- Bureaus
- 20 feb 2019 @ 12:31
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - PR
- 20 feb 2019 @ 12:31
- Redactie Contentmarketing
TomTom gaat samenwerken met Lewis. Het internationale pr-bureau zet een communicatiestrategie voor het navigatiemerk uit in Nederland en het Verenigd Koninkrijk.
Veel autofabrikanten gebruiken TomTom's technologie in hun ingebouwde navigatiesystemen, maar ook voor connected voertuigen, smart mobility-toepassingen en zelfrijdende auto's.
Eerder dit jaar liet TomTom weten dat de routekaarten die het zelfrijden mogelijk maken bij een half miljoen autonome voertuigen van verschillende fabrikanten zijn geïnstalleerd. Een van de taken van Lewis is om ervoor te zorgen dat de rol die TomTom's technologie bij de toekomst van autorijden speelt, net zo bekend wordt als de navigatiesystemen van het merk.
Smart mobility
Greg Morrison, head of pr bij TomTom, laat weten: 'We hebben een sterke naamsbekendheid, maar zijn genoodzaakt om TomTom te herpositioneren en zodoende in te spelen op de toekomst van smart mobility en zelfrijdende auto's. De inzichten, strategie en creativiteit die Lewis tijdens het pitchproces presenteerde, was precies wat we zochten en we kijken ernaar uit om samen te werken.'
Vera Kops, general manager bij Lewis Nederland, voegt daaraan toe: 'TomTom is een wereldwijd bekend en vertrouwd merk. Hoewel het bedrijf nog steeds miljoenen navigatiesystemen verkoopt, is de toekomst in de enterprise en automotive sector nog veel interessanter. Het is een eer dat wij de kans krijgen om het nieuwe verhaal te vertellen.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing