Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Nieuwe campagne Beter Horen draait om storytelling

18jun 201508:21
  • Content
  • 12289 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TelevisieCampagnesStorytellingVideoRadio

nieuws In een nieuwe documercial van Beter Horen staat het eerlijke verhaal centraal. In de bekende documentaire stijl van de hoorwinkel keten, vertelt deze keer klant Teun Botterweg hoe hij te horen kreeg dat hij niet alles kon verwachten. Want gouden bergen, die beloven ze nu eenmaal niet bij Beter Horen. Met die realistische boodschap laat Beter Horen een relativerend geluid horen in een branche die wordt gekenmerkt door prijsstunts en mooie beloftes.

Nieuwe minor 'transmedia storytelling' bij CMD Leeuwarden

17jun 201508:41
  • Content
  • 9559 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingMediastrategieBranded content

nieuws Na de zomer introduceert ziet Communicatie & Multimedia Design Leeuwarden het levenslicht de opleiding ‘transmedia storytelling’; een nieuwe stap in de ontwikkeling van het vertellen van multimediale verhalen waarbij de participatie van het publiek en de mix van fictie en non-fictie bepalend zijn. Inschrijven is nog mogelijk tot 1 september.

Intersport nieuwe klant Head Office NL

16jun 201511:52
  • Content
  • 8132 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintJournalistiekKlant

nieuws Onlangs voegde Head Office NL Intersport aan zijn portefeuille van opdrachtgevers toe. Het contentmarketingbureau maakt voor de sportketen een eenmalig magazine in een oplage van 1,5 miljoen exemplaren. Het is voor het eerst dat Intersport in zijn communicatie voor een magazine kiest en dat het bedrijf een deelsegment op zo’n grote schaal benadert. Het blad, met een omvang van 44 pagina’s, wordt eind augustus meegezonden met zeven vrouwentitels van Sanoma. Daarnaast is er h-a-h verspreiding in geselecteerde postcodegebieden.

Het geheim van Jean Paul Spant

11jun 201521:01
  • Content
  • 9118 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws 0to9 creëerde het fictieve karakter Jean Paul. Een Gooische excentriekeling en gevierde eventprofessional die al meerdere geslaagde events op zijn naam heeft staan. Hoe doet hij dit? Zijn geheim: de Bussumse eventlocatie Spant. Er is gekozen voor een storytelling aanpak zonder brochures of banners. In plaats daarvan maakt de doelgroep kennis met Jean Paul in een pakkende verhaallijn die zich langzaam ontvouwt via on- en offline kanalen.

Nieuw bloggers platform The Dutch Silicon Valley

10jun 201512:56
  • Content
  • 12293 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • JournalistiekContentDigitaal

nieuws The Dutch Silicon Valley is een nieuw neutraal en onbezoldigd platform met verhalen van 300 invloedrijke en ondernemende personen met een inspirerende visie en mening over wat er voor nodig is om van Nederland het Silicon Valley van Europa te maken. De looptijd van dit initiatief is één jaar. Het platform wordt gedragen door Startupbootcamp, Amsterdam Economic Board, Management Site en Zilverline.

Baker Tilly Berk komt met online ondernemerscollege

10jun 201508:47
  • Content
  • 8620 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentTrendsVideo

nieuws Met ondernemerscollege.nl zet accountants- en advieskantoor Baker Tilly Berk een nieuw contentplatform in de markt. Ondernemers krijgen via korte videocolleges van bevlogen sprekers inspiratie, kennis en informatie aangereikt. Ondernemerscollege.nl past in de communicatiestrategie van Baker Tilly Berk om met relevante content de vindbaarheid van de organisatie en de dienstverlening te vergroten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content