56 redenen waarom contentmarketing werkt

56 redenen waarom contentmarketing werkt
  • Content
  • 3 okt 2014 @ 14:47
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • Trends

De contentmarketingblog Newscred heeft vorig jaar de '50 Stats You Need to Know About Content Marketing'gepubliceerd. Dit jaar gaan ze verder door niet alleen aan te tonen waarom je zou moeten investeren in contentmarketing, maar ook in het waarom je dat zou moeten doen. Newscred presenteert dus een overzicht met de '56 Reasons Why Content Marketing Works'. Er zit wellicht iets interessants voor je tussen. Vooral als je anderen van de inzet van contentmarketing moet overtuigen.



Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken