Infographic: de kloof in contentmarketing

Infographic: de kloof in contentmarketing
  • Content
  • 7 okt 2014 @ 11:12
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • AccountabilityOnderzoek

Marketing weblog Onespot schrijft dat er een groot contrast is tussen de redenen waarom bedrijven contentmarketing inzetten en de resultaten die contentmarketing boekt. In een infographic staat deze kloof tussen intenties en resultaten centraal, samen met een aantal tips on de kloof te dichten.

Bron: Onespot.com 

Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken