Gorillas gaat assortiment Jumbo huismerkproducten uitbreiden

Gorillas gaat assortiment Jumbo huismerkproducten uitbreiden
  • Food-en-retail
  • 9 sep 2022 @ 15:34
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • VerkoopDistributie

'In tijden waarin alles door de torenhoge inflatie alsmaar duurder wordt, kiest Gorillas ervoor om meer Jumbo huismerkproducten in het assortiment op te nemen', meldt de flitsbezorger.

Alle Jumbo huismerkproducten zullen worden aangeboden tegen dezelfde prijs als in de supermarkt wordt betaald, belooft Gorillas. 

De prijswijziging van de Jumbo huismerkproducten wordt vandaag doorgevoerd in de Gorillas app. Hierdoor hebben klanten van de snelle bezorgdienst toegang tot producten voor de bekende scherpe Jumbo-prijs, maar met de snelle service van Gorillas. 

Gorillas stelt in het persbericht: 'We zijn heel blij met de huidige samenwerking met Jumbo, waardoor we steeds meer klanten de bekende en gewaardeerde Jumbo huismerkproducten kunnen bieden voor een vergelijkbare prijs. Dus een consument bespaart tijd, geld en helpt voedselverspilling tegen te gaan door te bestellen wat nodig is, wanneer het nodig is.'
(PvWK)

Over Gorillas
'Gorillas, opgericht in mei 2020 door CEO Kağan Sümer, is een van 's werelds toonaangevende Q-commerce bedrijven met meer dan 200 winkels in 7 landen. Door het verstoren van de winkel- en supply chain ervaring van traditionele retailbedrijven, geeft Gorillas vorm aan een nieuwe manier van boodschappen doen. Gorillas biedt meer dan 2.000 essentiële artikelen aan tegen retailprijzen en levert de bestelling binnen slecht enkele minuten op het opgegeven adres door middel van e-bikes. Het bedrijf heeft een divers team van meer dan 11.000 werknemers aangetrokken - en verspreidt zo echte verandering in haar gemeenschap.'

(bron: Gorillas)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken