Voordelig aanhaken bij 'Het land van'

Voordelig aanhaken bij 'Het land van'
  • Media
  • 26 nov 2014 @ 13:32
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Media

Toeristische organisaties kunnen nog tot 1 januari met 50 procent korting aanhaken bij het nieuwe TV programma ‘Het Land van’. Het programma komt vanaf eind maart 2015 op TV bij RTL4. Er zijn verschillende deelname-opties, zodat ook de wat kleinere bedrijven kunnen meedoen.

In iedere aflevering wordt een afwisselende selectie gemaakt van bijzondere uitjes in Nederland. Dat zijn dagtochten naar attractieparken, maar ook musea, winkelsteden en fiets- en wandelroutes komen aan bod. De actuele Uit-agenda is een vast onderdeel van het programma, en iedere week verrast presentator Stella Gommans een BN’er of prominent persoon in de toeristische sector of van de regio met een uitje.

Het programma wordt geproduceerd door TinCan , bekend van o.a. ‘Lekker weg in eigen land’ en ‘Eilandgasten’.


 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken