Viaplay kiest voor PHD

Viaplay kiest voor PHD
  • Media
  • 2 dec 2021 @ 09:54
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • OnlineMediaTelevisie

Viaplay,brengt haar mediabelangen onder bij PHD. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland.

Kristoffer Bæk-Mikkelsen, VP International Marketing: ‘We werken al vele jaren succesvol samen met PHD in verschillende landen en hebben met PHD in Nederland het bureau gevonden dat ons kan helpen in het realiseren van onze ambities en te kunnen bouwen aan een succesvolle lancering van Viaplay in Nederland.’

Harald Mulders, Business Development Director PHD, vult aan: ‘We zijn ontzettend trots dat Viaplay ons heeft gekozen als partner. Viaplay is een merk met een enorme ambitie en gelooft in ons netwerk en onze propositie. Wij kijken ernaar uit om met onze “Make the leap” benadering disproportionele groei voor Viaplay te realiseren en de ambitie invulling te geven.’

Viaplay, de streamingdienst die onderdeel uitmaakt van de Nordic Entertainment Group (NENT), is vanaf volgend jaar actief op de Nederlandse markt. De meest in het oog springende aankondiging waren de Formule 1-rechten, die bij de streamingsdienst terecht zijn gekomen. Ook darten, de Bundesliga en vanaf de zomer Premier League, worden toevoegd aan het portfolio.

 

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken