Etienne Zervaas

Etienne Zervaas

Werkt bij: Ipsos

Functie: Client Service Director

Biografie

Recente artikelen van Etienne Zervaas

De U&A is dood!

14nov 201709:25
  • Online
  • 6629 x gelezen
  • Link
  • Etienne Zervaas
  • StrategieTrends

weblog Een boute uitspraak wellicht, ‘de U&A is dood’, maar door versnelling en intensivering van competitie in categorieën kunnen we niet meer zoveel tijd en resource investeren om die monumentale marketingbeslissing te kunnen nemen. We kunnen nu modulair en iteratief exploreren, met als doel en focus het marketingresultaat!

Let’s innovate innovation! (2) – … and ban the benchmarks!

9jan 201510:53
  • Online
  • 18525 x gelezen
  • Link
  • Etienne Zervaas
  • Big dataConsumentenInnovatie

weblog In mijn vorige artikel sprak ik over ‘Innovation Archetypes’ als basis voor een succesvollere (en meer kostenefficiënte) marketing van innovaties. In dit artikel wil ik graag een ander fenomeen binnen innovatie en marktonderzoek aan de kaak stellen, benchmarks.

Let’s innovate innovation!

8dec 201413:16
  • Algemeen
  • 13823 x gelezen
  • Link
  • Etienne Zervaas
  • Producten en dienstenMarketingInnovatie

weblog In Amerika heb je een prestigieuze innovatie award, de Edison Award, zeg maar de Effie voor innovaties. Het is niet zomaar een van de vele awards, maar eentje die uitgereikt wordt aan de meest gerenommeerde en innovatieve bedrijven in de wereld. Je moet dan denken aan de Philips-en, 3M-en, de Dyson’s en Tesla’s van deze wereld. Allen minimaal 1x keer verantwoordelijk voor een ‘breakthrough innovation’. En als je aan Tesla denkt dan denk je aan Elon Musk, nietwaar? Een echte vernieuwer kun je gerust zeggen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing