Pedigree opent hondensnackbar op Dierendag
- Algemeen
- 2 okt 2023 @ 09:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 okt 2023 @ 09:41
- Michiel van Zaane
Op Dierendag opent Pedigree voor één dag een hondensnackbar in Haarlem. Daarmee wil het merk aandacht vragen voor adoptiehonden.
Meer dan de helft (57%) van Nederlandse hondeneigenaren vindt het belangrijk om hun hond tijdens Dierendag extra waardering te geven. Tweederde (66%) van hen verwent hun viervoeter op Dierendag dan ook met een extra snack, zo blijkt uit onafhankelijk onderzoek in opdracht van hondenvoeding en -verzorgingsmerk Pedigree.
Op Dierendag opent Pedigree daarom een eendaagse hondensnackbar in Haarlem om aandacht te vragen voor haar wereldwijde missie om tegen 2030 alle honden een liefdevol thuis te geven en hondenadoptie te stimuleren. Voor elke snack uit de snackmuur worden hondenbaasjes om een zelf te bepalen donatie gevraagd. De volledige opbrengst hiervan gaat naar dierenwelzijnsorganisatie DierenLot, partner van Pedigree. Parallel doneert Pedigree tot 8 oktober één maaltijd voor elke verkochte Pedigree snack in on- en offline retail aan asielen, om zo de tijd die honden in het asiel doorbrengen aangenamer te maken.
Roel Govers, Corporate Affairs Director Mars Nederland (moederbedrijf Pedigree): ‘Sinds drie jaar doneren we bij Pedigree één maaltijd voor elke snack die in de periode rondom Dierendag wordt verkocht. Vorig jaar resulteerde deze actie in een mijlpaal van 1 miljoen gedoneerde maaltijden. Dit jaar voegen we daar de ludieke snackbar-actie aan toe om extra aandacht te vragen voor al die asielhonden die het ook verdienen om zo verwend te worden.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ID&T Group en Unilever breiden samenwerking in experience...
- Uefa lanceert #LightYourFire-campagne met song ‘Fire’
- Diervoedingsmerk Hill’s introduceert interactief instore...
- Meer pakketten verstuurd in 2023, kwaliteitscijfers gedaald
- Kinderpostzegels en Hallmark maken speciale wenskaarten
- [column] Musea als merk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing