ICI Paris XL Benelux start samenwerking met Serviceplan Make

ICI Paris XL Benelux start samenwerking met Serviceplan Make
  • Content
  • 23 mei 2024 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodRetail

Vanaf mei 2024 werkt ICI Paris XL Benelux met Serviceplan Make Benelux, onderdeel van de wereldwijde Serviceplan Group.

De kernfocus van de creatieve direct marketing van de parfumerie-categorie ligt op het ontwikkelen van zowel print, als digitale deliverables voor direct marketing. Dit omvat onder meer het creëren van co-branded DM-campagnes en direct marketing print materiaal, evenals het schrijven van pakkende teksten voor e-mails en apps. 

Monia Kayila, managing director van Serviceplan Make Benelux: 'Ik ben buitengewoon trots dat we aan de slag gaan voor dé beautyspecialist van de Benelux. Dat wij mogen bijdragen aan het succes van ICI Paris XL is eervol en een prachtige kans om innovatieve en impactvolle marketingoplossingen te creëren.'
(PvWK | foto: Gerard Stolk / Flickr)

 

Over ICI Paris XL 
'ICI Paris XL is dé beautyspecialist van Nederland, België en Luxemburg. ICI Paris XL telt vandaag de dag bijna 300 winkels in 3 landen: meer dan 150 winkels in Nederland, meer dan 120 parfumerieën in België en 3 in Luxemburg. Sinds 2002 maakt ICI Paris XL deel uit van de AS Watson Group. De AS Watson Group is, met meer dan 130.000 werknemers wereldwijd, werelds grootste internationale health & beauty retailer. Meer info op www.iciparisxl.nl/.'

(bron: Ici Paris) 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken