ICI Paris XL Benelux start samenwerking met Serviceplan Make
- Content
- 23 mei 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodRetail
- 23 mei 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf mei 2024 werkt ICI Paris XL Benelux met Serviceplan Make Benelux, onderdeel van de wereldwijde Serviceplan Group.
De kernfocus van de creatieve direct marketing van de parfumerie-categorie ligt op het ontwikkelen van zowel print, als digitale deliverables voor direct marketing. Dit omvat onder meer het creëren van co-branded DM-campagnes en direct marketing print materiaal, evenals het schrijven van pakkende teksten voor e-mails en apps.
Monia Kayila, managing director van Serviceplan Make Benelux: 'Ik ben buitengewoon trots dat we aan de slag gaan voor dé beautyspecialist van de Benelux. Dat wij mogen bijdragen aan het succes van ICI Paris XL is eervol en een prachtige kans om innovatieve en impactvolle marketingoplossingen te creëren.'
(PvWK | foto: Gerard Stolk / Flickr)
Over ICI Paris XL
'ICI Paris XL is dé beautyspecialist van Nederland, België en Luxemburg. ICI Paris XL telt vandaag de dag bijna 300 winkels in 3 landen: meer dan 150 winkels in Nederland, meer dan 120 parfumerieën in België en 3 in Luxemburg. Sinds 2002 maakt ICI Paris XL deel uit van de AS Watson Group. De AS Watson Group is, met meer dan 130.000 werknemers wereldwijd, werelds grootste internationale health & beauty retailer. Meer info op www.iciparisxl.nl/.'
(bron: Ici Paris)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing