MECC Maastricht lid prestigieuze branchevereniging UFI
- B2b
- 21 dec 2016 @ 14:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Zakelijk
- 21 dec 2016 @ 14:00
- Redactie B2B
De internationale brancheorganisatie UFI heeft officieel ingestemd met de toelating van MECC Maastricht als volwaardig lid. UFI is de vereniging van werelds grootste beursorganisatoren, beursgebouwen, internationale beursverenigingen en geselecteerde partners van de beurzenindustrie. UFI’s belangrijkste doel is het vertegenwoordigen, promoten en ondersteunen van de zakelijke belangen van haar leden en de beurzenindustrie.
MECC Maastricht heeft in UFI dé partner gevonden om haar locatie en beurzen internationaal nog beter op de kaart te zetten. De vereniging vertegenwoordigt meer dan 550 organisaties in 84 landen over de hele wereld. Bijna negenhonderd internationale vakbeurzen zijn drager van het ‘UFI approved label’, een kwaliteitsgarantie voor zowel bezoekers als exposanten.
Toelatingstraject
Het toelatingstraject heeft enkele maanden geduurd, waarbij onder andere referenties van TEFAF, Internationale Jaarbeurs van Vlaanderen en MCH GroupAG Bassel en CLC Vecta ingediend zijn. Een onafhankelijke partij heeft de procedure en ingebrachte stukken beoordeeld. Frank Mimpen, commercieel directeur MECC Maastricht, is verheugd met het lidmaatschap: ‘MECC Maastricht is een internationale venue. Er vinden hier jaarlijks meer dan 30 internationale beurzen en congressen plaats. Naast de praktische voordelen van het lidmaatschap wordt UFI vanwege de strenge toelatingseisen en onafhankelijke toelatingsprocedure gezien als internationaal keurmerk. Dat is een mooie bevestiging van de kwaliteit en service waar wij voor staan.’
MECC Maastricht
MECC Maastricht faciliteert en organiseert al meer dan 30 jaar congressen, evenementen, tentoonstellingen, beurzen, diners en meerdaagse evenementen. De venue biedt 30.000 m2 expositieruimte, een compact congrescentrum bestaande uit 3 overlappende etages, 2 grote auditoria tot 1.700 personen, een multifunctionele Expo Foyer (tot 2.000 personen theater), meer dan 30 break out zalen en 2.000 parkeerplaatsen.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik'
- [branded content] Versterk met PostLab de inzet van je mediamix
- Nieuwe campagne Saxo focust op prijsstelling
- 'Er bestaan geen blauwdrukken voor marketing; jij ontwerpt de...
Laatste Nieuws
- Merkstrateeg Michel van Velde deelt... 16-05-2024
- 'Ons onderbewuste verraadt wat we... 16-05-2024
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing