The Green Lab Co breidt tablettenlijn uit
- Food-en-retail
- 14 nov 2023 @ 08:09
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InnovatieRetail
- 14 nov 2023 @ 08:09
- Nanny Kuilboer
The Green Lab Co voegt personal care- en schoonmaakproducten toe aan de tablettenlijn. Naar eigen zeggen is The Green Lab Co daarmee het enige merk ter wereld dat al deze producten in tabletvorm kan aanbieden.
De missie van The Green Lab Co is het onnodig vervoer van water en het gebruik van plastic flessen uit te bannen door gebruik te maken van kleine bruistabletten die thuis met water worden gemixt in een fles naar keuze. Door tabletten te combineren kan de consument persoonlijke geurcombinaties samenstellen. Medeoprichter Jos Zonneveld: ‘Met deze stap wil The Green Lab Co een echte one-stop-shop voor het hele huishouden worden. Maar het houdt hiermee niet op. Het is ons doel om uiteindelijk alle waterbevattende personal en home care producten in tabletvorm te kunnen aanbieden aan de consument. We zijn nu bezig met scheerschuim.’
Per stuk of in abonnementsvorm
Medeoprichter Maarten Drontmann: De tabletten zijn te koop via de website, per stuk verpakt of in abonnementsvorm, maar ook via Albert Heijn, Jumbo en Dirk en een aantal retailers in Scandinavië, België, Spanje en Duitsland. Vanaf deze maand bovendien in alle 200 winkels van Holland & Barrett in Nederland en vanaf februari 2024 in ruim 100 Coop Norge-winkels in Noorwegen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- RMD24 Retailmedia De kunst is de rode draad te blijven zien
- [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur bij...
- Verse groente en fruit centraal in campagne Aldi
- Verkoop Blokker van de baan
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr Earth Proof: 'Ik geloof in...
- Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 17-05-2024
- [marketeer 203] Arina Abbring -... 17-05-2024
- Veloretti breidt netwerk aan... 16-05-2024
- Vrouwen spenderen veel meer aan... 16-05-2024
- Westland Salades maakt eerste TVC in... 15-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing