Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje

Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
  • Food-en-retail
  • 6 mei 2024 @ 11:15
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketing

Vandaag lanceert Appelsientje in samenwerking met Hotel L’Amour een nieuwe campagne met het thema: ‘Altijd het zonnetje in huis’. Zie hier de twee campagnes.

Waarmee het merk wil laten zien dat je met Appelsientje op ieder moment van de dag kunt genieten van de zon.

Daarmee houdt Appelsientje vast aan hun belangrijke Heritage: de zon. Maar ze kiezen wel voor andere creatieve insteek, met meer absurdisme en humor.

Zie hier de twee campagnes.

De campagne start met twee commercials: BBQ en Puber. Hierin worden twee nieuwe smaken geïntroduceerd: Appelsientje Frisfruit en Appelsientje Fruitdrink.

Appelsientje Frisfruit biedt een mix van verfrissend bronwater en natuurlijke fruitsmaken. Met een laag caloriegehalte en een rijke smaak kan deze lichtzoete drank op elk moment van de dag gedronken worden.

Appelsientje Fruitdrink heeft een perfecte balans tussen fruit en water, met een vleugje zuivel voor een heerlijk volle fruitsmaak. Bovendien bevat het 40% minder suiker dan bijvoorbeeld de normale sinaasappelsap. Door een vleugje zuivel toe te voegen aan hun drankjes kan Appelsientje de suikertaks vermijden en kan de prijs laag blijven.
(PvWK, foto boven: Jen Gunter / Unsplash)

Credits
opdrachtver: Appelsientje - Margreet Houthoff en Bas Boswinkel
bureau: Hotel L'Amour
creative Directors: Peter van Rij en Martijn van Marle
account manager: Muriël Kip
agency producer: Marieke Prette
productiemaatschappij: Czar
executive Producer: Karlijn Paardekoper
producer: Robert Nan
regie: Jonathan Elbers
d.o.p.: Gabor Deak
offline: Kim Hinrichs
online: The Compound
grading: The Compound
sound: Public Audio
music: Audentity

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken