Nieuwe outdoorcampagne autoverhuurder Enterprise in Amsterdam

Nieuwe outdoorcampagne autoverhuurder Enterprise in Amsterdam
  • Algemeen
  • 11 jul 2023 @ 14:28
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Na eerdere out of home-campagnes in heel Groot-Amsterdam en in het hoofdstedelijke OV, focust autoverhuurder Enterprise zich nu op communicatie in de buurt van zijn eigen vestigingen in de hoofdstad. Op abri’s wordt letterlijk de weg gewezen naar de dichtstbijzijnde Enterprise-locatie.

‘In Amsterdam zijn we met drie vestigingen -en ook nog eens een vierde op Schiphol- altijd dichtbij voor de lokale bewoners. Dat maken we nu duidelijk door hen rondom onze locaties simpelweg de weg te wijzen en daarbij aan te geven hoe ver het lopen is’, licht CEO Thomas Wolters van Enterprise Nederland toe. ‘Een eigen auto is voor veel Amsterdammers al lang geen vanzelfsprekendheid meer. Een huurauto is dan ideaal voor de momenten waarop er toch behoefte is aan flexibele mobiliteit. Wij staan klaar bij Centraal Station, op de Zuidas en nu ook hartje centrum op de Nassaukade. Voor velen dus letterlijk om de hoek.’

Enterprise is partner van de Uefa Europa League en de Conference League; de Nederlandse franchise is Official Supplier van Ajax én mobiliteitspartner van de Amsterdam Fashion Week. De outdoorcampagnes worden gerealiseerd in samenwerking met Das Buro en Out of Home Masters. Voor de rest van dit jaar staan er nog meer campagnes en uitingen in de steigers, waarin bijvoorbeeld ook de sponsorschappen een rol gaan spelen.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken