Robin Pas (Red Urban) creative director bij Energize

Robin Pas (Red Urban) creative director bij Energize
  • Bureaus
  • 9 jun 2015 @ 12:57
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractiePersonaliaCreatieDigitaal

Robin Pas verruilt Red Urban voor Energize. Vanaf 1 juli treedt hij daar aan als creative director en partner. Pas neemt de functie over van Joost van Liemt, die tijdelijk verantwoordelijk was voor de creatieve leiding van het bureau.

Pas voerde 3,5 jaar de creatieve directie bij Red Urban, waar hij diverse prijswinnende campagnes maakte voor onder andere KPN, Hi, Nationale Nederlanden, ABN Amro, TNT en Pepsico. Daarvoor was hij werkzaam bij Rapp en EuroRSCG 4D, het huidige Havas.

'Ik zie al een tijdje dat klanten een bepaalde mate van flexibiliteit en slimmigheid zoeken bij hun bureau', licht Pas zijn overstap toe. 'Of het nu gaat om consultancy, strategie, creatie, (social) contentcreatie... Je wilt als opdrachtgever niet iets over de muur gooien bij je bureau en afwachten. Je wilt juist graag samen aan de slag, samen mooie dingen maken. Ik merk dat bij Energize deze drive ook zit; samenwerken en samen lol maken in plaats van bureautje gaan spelen. Daarnaast en misschien wel het belangrijkste, de klik met Klaas en Jack. Ik heb erg veel zin om met deze mannen aan de slag te gaan.'

Klaas Weima, oprichter en managing director: 'Ik verheug me erg op de komst van Robin om samen Energize naar de volgende fase te brengen. We bestaan dit jaar tien jaar en zijn nog steeds volop in ontwikkeling. Robin en ik delen dezelfde passie en energie om het beste strategisch en creatief werk te maken. Robin heeft de afgelopen jaren bewezen meester te zijn in het maken van slimme, geïntegreerde campagnes die verdiende aandacht opleveren. Na de recente winst van een aantal mooie accounts is de timing van zijn komst perfect.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken