Only for Men kiest Abovo
- Bureaus
- 8 mrt 2018 @ 10:29
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMediabureauMediastrategie
- 8 mrt 2018 @ 10:29
- Redactie Bureaus
Only for Men kiest voor mediabureau Abovo Media om zijn groeiambities verder vorm te geven. Met een landelijke campagne met onder andere tv, radio en online inzet, gaan zij de samenwerking aan. Abovo Media verzorgt mediastrategie, -planning en - inkoop.
Rens Drost, marketingmanager bij Only for Men: 'De brede kennis en disciplines die Abovo Media bezit waren doorslaggevend in onze keuze voor Abovo als mediapartner. Daarnaast past de no-nonsense en flexibele houding van Abovo goed bij de cultuur van Only for Men.'
Arjan Groot, client service director bij Abovo: 'Wij zijn er trots op dat wij Only for Men mogen ondersteunen bij het verder vormgeven van hun groeiambities. We zijn blij dat we ze kunnen helpen naar een volgende fase in hun ontwikkeling vanuit strategisch media advies. De media inzet start op TV en wordt ondersteund met radio en een gerichte online campagne. Deze mix vormt een mooie start van de samenwerking.'
Only for Men is een one-stop-shop voor de moderne man. Vanuit twee webwinkels en vijftien fysieke winkels bieden zij hun klanten topmerken op het gebied van zakelijke en casual mannenmode, schoenen, accessoires en meer.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing