Salta Group brengt ook NCOI onder bij The Family
- Bureaus
- 12 jan 2024 @ 07:38
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 jan 2024 @ 07:38
- Michiel van Zaane
Na campagnes voor Salta Group onderdelen Luzac, Boertien Vergouwen Overduin, SRM en Opleiding.nl heeft The Family Amsterdam nu ook een nieuwe merkcampagne ontwikkeld voor NCOI. In de campagne draait het om de ambitie van studenten.
Alex van der Weide, directeur communicatie bij Salta Group, de organisatie waar ook NCOI onderdeel van is, licht toe: ‘Ambitie is de essentie van het NCOI merk. Met deze campagne willen we mensen aanspreken op die ambitie. Ondanks het drukke leven is het goed af en toe stil te staan bij wat je echt wilt met je werk. Wil je verder groeien, verbreden, een keer het roer omgooien? Als opleider van werkend Nederland helpen we ze bij het bewust worden én het waarmaken van die ambities.’
Linda de Graaff van The Family Amsterdam geeft aan dat ze blij is dat het bureau ook van NCOI het vertrouwen heeft gekregen om deze nieuwe campagne te maken. ‘In de campagne kijken we mensen in het begin recht in de ogen. Zo houden we ze als het ware een spiegel voor,’ aldus De Graaff. Opnieuw heeft de iconische polsstok, een belangrijke brand property voor NCOI, een cruciale rol in deze campagne. Een logische keuze, volgens Linda de Graaff: ‘De polsstok is onlosmakelijk met NCOI verbonden. Samen met de lat staat die voor ambitie.’
De campagne is vanaf week 2 live en te zien en horen via TV, OLV, social, radio.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
- Echte verhalen in campagne Sanquin... 08-05-2024
- Counter en ABCommunication gaan... 08-05-2024
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit07-05-2024
- Het Vergeten Kind kiest voor Closed... 07-05-2024
- All Day Nuts lanceert campagne voor... 07-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing