Internationale allure Grand Prix Customer Media

Internationale allure Grand Prix Customer Media
  • Content
  • 29 jul 2013 @ 16:23
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Dit jaar is Custo, de Belgische vereniging van toonaangevende bureaus binnen de sector content marketing, toegevoegd aan de organisatie van de Grand Prix Customer Media Awards op 21 november 2013. Logeion en Platform Content - de brancheorganisatie van bureaus die gespecialiseerd zijn in het produceren én distribueren van content - zijn blij met de komst van Custo als partner.

De Grand Prix Customer Media zijn de belangrijkste prijzen voor content marketing in de Benelux. De succesvolle uitreiking van de Grand Prix Customer Media, vindt dit jaar voor het eerst plaats in aansluiting op het Customer Media Congres.

Heb je een case en wil je kans maken op de prijs voor de beste Customer Media van Nederland en België, maak dan een account aan en schrijf je case in. Deadline voor inzenden is 8 september 2013.

De Grand Prix Customer Media zijn awards voor opvallende customer media en contentproducties. Zowel offline als online. Een Grand Prix-award beloont oorspronkelijkheid, kwaliteit, effectiviteit en vernieuwing. Een award is een compliment aan een merk en een producent, en is een aanmoediging om op de ingeslagen weg door te gaan.

De Grand Prix Customer Media is ontstaan uit een samenvoeging van de Grand Prix Bedrijfsjournalistiek van Logeion en de Customer Media Awards van Platform Content (voorheen SMIN).

Meer informatie en aanmelden op www.grandprixcm.nl. Studenten kunnen hun case insturen via www.grandprixcm.nl/awards/student-talent-award.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken