BladenMakers lanceert nieuw content-label

BladenMakers lanceert nieuw content-label
  • Content
  • 12 aug 2020 @ 10:50
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentMakers

Mediabedrijf BladenMakers in Nijkerk start een nieuw label genaamd ContentCross. Hiermee wil het bureau 'het groeiende aanbod aan activiteiten' een platform geven.

Hans van Lindenberg, manager en medeoprichter van ContentCross, zegt: 'De afgelopen jaren hebben we een transitie doorgemaakt van print only-bureau naar allround contentmarketingbureau. Het nieuwe label is daar een antwoord op.'

Eerder lanceerde ContentCross ook de labels FilmMakers, CampagneMakers en PodcastMakers. 'We merken dat de mediamix van print, beeld, geluid en online steeds belangrijker wordt. Daarom werkten we aan een nieuw aanbod van video- en radioproducties. Nu we volledig operationeel zijn, is ContentCross het nieuwe label waarmee we deze activiteiten coherent presenteren aan de buitenwereld’, aldus Van Lindenberg.

ContentCross gaat als volgt in zijn werk: bij het ontwikkelen van de producties zijn de marketing- en communicatiedoelstellingen leidend. Die worden naast de eigenschappen en informatiebehoefte van de doelgroep gelegd, om te onderzoeken welke content op welke manier en voor welk platform relevant is.

BladenMakers ontwikkelt en produceert sinds 2014 magazines en andere communicatie-uitingen en werkt voor organisaties als Achmea, Red een Kind, Dorcas en de gemeente Houten.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken