D&AD Awards vergeven: prijs voor Lemz, edenspiekermann, Studio Dumbar en PROUDdesign

D&AD Awards vergeven: prijs voor Lemz, edenspiekermann, Studio Dumbar en PROUDdesign
  • Design
  • 23 mei 2014 @ 09:36
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • DesignawardsGraphicPackaging designInnovatie

Lemz, edenspiekermann, Studio Dumbar en PROUDdesign zijn gisteren onderscheiden door de Design & Art Director-club, de international tegenhanger van de ADCN. Binnen design gooit edenspiekermann de hoogste ogen met de ontvangst van een Black Pencil. De hoogst haalbare award (na Best of Year) voor technologische innovatie is voor de dynamische instapinformatie op het perron in opdracht van Prorail en NS Reizigers.

De posterserie voor de Amsterdam Sinfonietta door Studio Dumbar kreeg een Yellow Pencil in de categorie Graphic Design.

PROUDdesign ontving een In book award voor het verpakkingsontwerp van Schulp’s zuivere vruchtensappen.

Lemz kreeg voor Sweetie drie onderscheidingen. Een black Pencil in de categorie Advertising & Marketing Communications, een Yellow Pencil in de categorie Inovative Media en een In book award in de categorie Inovative Use of Technology.


 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken