Worstenmaker haakt in op Songfestival

Worstenmaker haakt in op Songfestival
  • Food-en-retail
  • 14 mei 2014 @ 15:36
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodCreatie

Dat 'Wurst' in het Duits zoiets betekent als 'maakt niet uit', zal deze slager niet deren. Hij haakt gewiekst in op de Wurst-hype die recent uitbrak nadat Oostenrijk het Songfestival had gewonnen. Op de worsten is de beeltenis te zien van de winnnaar/winnares. Dat zal ons ook worst wezen.

Wel vaker worden beeltenissen op worsten gezet. Zo vielen Bassie van Bassie&Adriaan, Geert Wilders en een beertje die eer te beurt. Vaak als grap of om zoals bij het beertje de consumptie door kinderen wat gemakkelijker te maken. Alleen boterhamworst leent zich ervoor, omdat men dan gemalen vlees in twee kleuren door een sjabloon kan 'printen'. De Conchita Wurst wordt voorlopig enkel op Duits-talige markten verkocht. En of dit echt op de markt is gebracht of slechts een viral? Wurst! (Pv WK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken