Lokale online giganten slaan handen ineen

Lokale online giganten slaan handen ineen
  • Online
  • 26 okt 2015 @ 16:23
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

Voradius.nl, de zoekmachine voor producten en voorraad bij lokale winkels, en Wugly.nl, het grootste lokale winkelreview platform in Nederland, gaan samenwerken waardoor consumenten vanaf nu kunnen zoeken naar producten en de actuele voorraad kunnen checken bij de aangesloten retailers.

Volgens general manager Hayco Volkers van Wugly vormen beoordelingen en actuele productinformatie een belangrijke aanvulling binnen het Wugly platform. ‘Consumenten oriënteren zich steeds meer online waarbij winkelreviews en actuele productinformatie van groot belang zijn. Door de samenwerking met het Voradius platform heeft Wugly nu de mogelijkheid om deze functionaliteit toe te voegen.’

De retailers die bij Voradius zijn aangesloten met het productassortiment en voorraad profiteren vanaf nu ook van de extra aandacht in de zoekresultaten op Wugly.nl. Consumenten kunnen direct het winkelassortiment verkennen tijdens de zoektocht op Wugly. Commercieel directeur Jop Houben van Voradius zegt hierover: ‘De samenwerking met Wugly vormt weer een volgende stap in onze doelstelling om de consument en de fysieke retailer met elkaar in contact te brengen op die plekken waar consumenten al zoeken naar producten. Voor retailers wordt het steeds belangrijker om hun product- en winkelvoorraadvermelding op verschillende websites goed bij te houden. Voradius voorziet in die groeiende behoefte door deze informatie voor de retailers op één platform te beheren en via de Voradius API op diverse partnersites, waaronder nu ook Wugly, beschikbaar te maken’.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken