Boris Scheepers naar Marvin & Miles sportmarketing

Boris Scheepers naar Marvin & Miles sportmarketing
  • Sponsoring
  • 19 feb 2014 @ 08:50
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

Boris Scheepers is per 1 februari partner van het sportmarketingbureau Marvin & Miles. Scheepers was hiervoor mede-eigenaar van de MT MediaGroep.

MT Mediagroep, uitgever van Management Team en Sprout, heeft de laatste jaren een transitie doorgemaakt van ouderwets uitgeven naar multimedia-contentmarketing. Marvin & Miles zegt zich met dezelfde transitie in de sport bezig te houden.

Volgens Scheepers wordt in sportmarketing vaak de dialoog met de fans en sporters zelf vergeten. 'Meer dan de helft van de Nederlanders doet aan sport. Dat zijn 10 miljoen mensen die behoefte hebben aan relevante content over hun passie. De reclame- en uitgeverijwereld laat het hier liggen en Marvin & Miles pakt het op.'

Scheepers heeft een achtergrond in de sport- en businessmedia. Hij was marketeer voor de tijdschriften Golfers Magazine, GOLFjournaal en GolfNieuws en stond aan de wieg van het multimediale platform vi.nl.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken