Team Stressless vindt geen nieuwe sponsor en stopt

Team Stressless vindt geen nieuwe sponsor en stopt
  • Sponsoring
  • 12 apr 2016 @ 21:33
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkSponsoringSport

Het management van Team Stressless heeft bekendgemaakt te stoppen met de internationale schaatsploeg. Nadat bleek dat geen opvolger voor de hoofdsponsor Stressless kon worden gevonden is besloten om geen doorstart te maken met het team. De schaatsers is geadviseerd op zoek te gaan naar een nieuwe ploeg.

Ploegmanager Bart Veldkamp betreurt het einde van de ploeg. 'We hebben een succesvol seizoen achter de rug met internationale rijders. Met onze hoofdsponsor Stressless, de coaches en atleten hebben we het maximale uit de samenwerking weten te halen. We zijn in gesprek geweest met meerdere bedrijven, maar we hebben helaas geen opvolger kunnen vinden. Nu nog verder zoeken naar een sponsor is geen optie.'

De schaatsers beginnen met hun tweejarige voorbereiding naar de Olympische Spelen toe en hierin hebben ze zekerheid nodig, aldus Veldkamp. 'Ik ben ervan overtuigd dat ze snel onderdak zullen vinden in een nieuwe setting.'

Veldkamp is in 2013 begonnen met de internationale schaatsploeg rondom de Belgische schaatser Bart Swings. Het afgelopen seizoen werd het internationale team uitgebreid met Brittany Bowe (VS), Joey Mantia (VS), Daniel Greig (AUS) en de Nederlandse teamgenoten Jan Blokhuijsen en Manon Kamminga.

Lees ook: het Dossier Schaatssponsoring 2016 van Jeroen Mirck (MarketingTribune).

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken