Centralpoint nieuwe shirtsponsor FC Utrecht
- Sponsoring
- 11 aug 2017 @ 11:01
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkE-commerceSponsorshipVoetbal
- 11 aug 2017 @ 11:01
- Redactie Sponsoring
FC Utrecht heeft een nieuwe shirtsponsor. Vanaf vandaag is Centralpoint.nl zichtbaar op de achterkant van het speelshirt van het elftal uit de Domstad. Centralpoint is sinds vorige maand onderdeel van Infotheek Group, dat zich vorig jaar oktober voor twee jaar aan de club verbond.
Na tech-webshop 4Launch en B2B IT-leverancier Infotheek is het nu de beurt aan Centralpoint.nl, dat sinds vorige maand onderdeel is van Infotheek Group. Centralpoint bestaat sinds 2001 en groeide sindsdien uit tot de grootste zakelijke online IT-leverancier van Nederland.
Directeur Brian Speelman ziet veel gelijkenissen van zijn bedrijf met FC Utrecht: 'Beiden bevinden we ons in een bijzondere fase. Wij gaan met een integratieproces na de overname een spannende, maar mooie tijd tegemoet, waarmee we onze business naar een nog hoger niveau willen brengen. Dezelfde drive om te willen professionaliseren voel je ook bij FC Utrecht, mede door het geweldige resultaat van vorig seizoen. Daarnaast hebben zowel FC Utrecht als Centralpoint.nl de eerste stappen in het buitenland gezet en willen we beiden ook daar naam gaan maken. Wij zijn trots om met onze bedrijfsnaam op het shirt van FC Utrecht te staan.'
'Partner met expansiedrift'
FC Utrecht Commercieel Directeur Martijn Standaart: 'Het is mooi om een partner binnen de club te hebben met zo’n expansiedrift zoals Infotheek Group. Het toevoegen van Centralpoint.nl in het portfolio en de keuze om achterop ons shirt te staan, juichen wij uiteraard van harte toe. We zien uit naar het succesvol doorzetten van ons partnership.'
Infotheek Group is opgericht in 1991 en is Europees marktleider op het gebied van circulaire IT. De groep bestaat uit meerdere labels, waaronder resellers Infotheek en Scholten Awater, e-commerce gigant Centralpoint.nl, distributeur Xeptor, consumentenwebshop 4Launch en Stichting IT4Kids. Infotheek Group beschikt over het grootste refurbishment-centrum van Europa en biedt een uitgebreid producten en dienstenportfolio in diverse sectoren. Bij Infotheek Group werken ruim 900 medewerkers, verspreid over 26 vestigingen in Europa.
Centralpoint.nl bestaat sinds 2001. Sindsdien groeide het bedrijf uit tot een zakelijke ICT-leverancier met een jaaromzet van ruim 120 miljoen euro en 90 werknemers.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing