Juryvoorzitters SAN 2023 bekend; reserveer nu pagina's Jaarboek

Juryvoorzitters SAN 2023 bekend; reserveer nu pagina's Jaarboek
  • Algemeen
  • 24 nov 2023 @ 10:28
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardsMarketing

Het bestuur van de SAN (Stichting Adverteerderjury Nederland) heeft de juryvoorzitters voor de twaalf vakjury’s vastgesteld. Zij gaan gezamenlijk met ruim 240 juryleden de ingezonden cases/campagnes van 2023 beoordelen.

JURYVOORZITTERS

Actualiteiten
Inge Wortelboer / AH & Thomas van Vessem / Nederlandse Loterij

Business-to-Business
Lukas Jeukens / PON Automotive & Karlien Serrarens / PwC

Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Chantal Orbon / EY & Erik Siemens / Elsevier

Dienstverlening
Sylvia Coumans / PostNL & Caroline Henneman

Dienstverlening Financieel
Maartje Bersi / SNS & René van Gerwen / CZ

Durables
Laura Geuze / Samsung & Cees Hannema / Omoda

Fast Moving
Roos Bulder / Nestlé & Emilie Heesters / Duvel Moortgat

Non-Profit & Overheid
Marieke de Klein / Het Rembrandhuis & Charlotte Zwaan / Oranje Fonds

Retail
Daniëlle Snoeij / Bol. & Trix van der Vleuten / Versuni

Smart Idea
Froukje Claes / Staatloterij & Ingrid Timmer / Canal+ Group

Vrije Tijd
Jolanda Ravenek / MoCo Museum & Sander Hoefnagels / Landal GreenParks

Branding 360°
Ana Henriques / TUI  & Marcel Kalmeijer / ISS Facility Services

 

De SAN Accenten 2023 worden op donderdag 30 mei 2024 uitgereikt. De pagina’s in het Jaarboek kunnen gereserveerd worden tot en met 22 december 2023 en de deadline voor het aanleveren van de cases is 19 januari 2024.

 

Na je reservering ontvang je per mail inloggegevens voor de productiesite en kun je je pagina geheel naar eigen wens opmaken. Elke ingezonden case wordt afgebeeld op minimaal één eigen full colourpagina. Alles over aanleveren van je tekst en beelden lees je op de pagina sanaccent.nl/inzenden/aanleverspecificaties/aanleverspecificaties, maar hou rekening met het volgende:

►Zorg voor een goed overzicht van de hele case en denk daarbij onder meer aan een omschrijving van de doelstelling, doelgroep, het concept en de media- & middelenstrategie. Vermeld nog géén resultaten, deze mogen niet meegewogen worden in de eerste juryronde.
►Maak een visueel aantrekkelijke pagina en heb je veel te vertellen, kies dan voor meerdere pagina’s; we houden de prijs voor vervolgpagina’s bewust laag.
►De juryleden zijn misschien niet bekend met al jouw AV-materiaal, zoals bijvoorbeeld radio- of tv-commercials, online video, interne video, dus lever deze bij je pagina aan. Maar kill your darlings, de jury gaat geen zeven podcasts beluisteren.
►De casevideo mag maximaal 120 seconden lang zijn. Is de video te lang, dan wordt deze ingekort door ons productiebedrijf. Toon in je casevideo ook nog géén resultaten.
►Websites kunnen beperkt worden weergegeven in het Jaarboek. Voor een goede beoordeling daarvan raden we je aan om de site in de lucht te houden. Maak zo nodig een aparte URL aan als de campagne is gestopt en vermeld deze duidelijk op je pagina in het Jaarboek.

Bekijk hier de Tips & Tricks-video.

Op de foto de winnaars van vorig jaar met dank aan de SAN.

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken