B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- B2b
- 7 mrt 2024 @ 12:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 mrt 2024 @ 12:36
- Michiel van Zaane
Autoverhuurder Enterprise heeft een pan-Europese campagne uitgerold op internationale luchthavens, waaronder Schiphol en Eindhoven Airport. De uniforme, Engelstalige uitingen via digitale OOH-schermen zijn gericht op de internationale zakenreiziger.
Naast Schiphol en Eindhoven is de campagne zichtbaar op de internationale luchthavens in België, Noorwegen, Zwitserland, Polen, Turkije en Griekenland. Ter ondersteuning draait in alle landen gelijktijdig een online B2B-campagne. Enterprise benadrukt hierin zijn wereldwijde dekking, met bijna 10.000 vestigingen in meer dan 90 landen. Op de luchthavens wordt onder andere gebruik gemaakt van de posities van ClearChannel en JCDecaux.
De Nederlandse tak Enterprise Car Sharing & Rental bestaat sinds 2013 en staat onder leiding van CEO Thomas Wolters: ‘Naast onze eigen lokale campagnes ondersteunt Enterprise ons ook regelmatig met pan-Europese initiatieven. Zo plukken wij in Nederland bijvoorbeeld ook de vruchten van het partnership met de Uefa en de optimale zichtbaarheid bij wedstrijden in de Europa League en Conference League. De overkoepelende B2B-campagne op de luchthavens wordt tegelijkertijd versterkt met een uitgekiende online strategie; voornamelijk op LinkedIn met posts per land in de eigen taal en gericht op de brede zakelijke markt.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Mensen zijn minder complex dan ze pretenderen te zijn'
Laatste Nieuws
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
- Nieuwe campagne Saxo focust op... 13-05-2024
- [branded content] Versterk met... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing