Coldeweijer start speciale juice-memberclub
- Media
- 1 mei 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - NieuwsmediaMarketing
- 1 mei 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Roddelvlogger Yvonne Coldeweijer (foto) gaat niet meer ’juicen’ voor een groot publiek, maar voor ’een kleine, exclusieve club mensen’ met een abonnement.
Dat kondigt de roddelvlogster aan in een video op haar Instagram-kanaal Life of Yvonne. Met haar ’juice’ -sappig, vaak onbevestigd 'nieuws' op basis van geruchten en tips uit haar netwerk- haalde Coldeweijer vaak de nationale media. Zo had ze een bijdrage aan het naar buiten komen van de Jumbo-rel in de Amsterdamse Jordaan waarbij Glennis Grace betrokken was, memoreert de Telegraaf. Ook de familie Hazes is een dankbaar onderwerp. Op haar Instagram-profiel noemt ze zich 'doctorandus in de Hazologie.' De juice-member club gaat 8,95 euro per maand kosten voor een abonnement en moet volgens de vlogger echt klein blijven 'voor de leipste juice'. Lees hier verder..
(PvWK, bron: TG | beeld: Wikimedia Commons)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: mogelijk nadelige gevolgen... 17-05-2024
- MMA waarschuwt tegen btw-verhoging... 17-05-2024
- AMMA Awards 2024: Dentsu Mediabureau... 17-05-2024
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing