Coldeweijer start speciale juice-memberclub

Coldeweijer start speciale juice-memberclub
  • Media
  • 1 mei 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • NieuwsmediaMarketing

Roddelvlogger Yvonne Coldeweijer (foto) gaat niet meer ’juicen’ voor een groot publiek, maar voor ’een kleine, exclusieve club mensen’ met een abonnement.

Dat kondigt de roddelvlogster aan in een video op haar Instagram-kanaal Life of Yvonne. Met haar ’juice’ -sappig, vaak onbevestigd 'nieuws' op basis van geruchten en tips uit haar netwerk- haalde Coldeweijer vaak de nationale media. Zo had ze een bijdrage aan het naar buiten komen van de Jumbo-rel in de Amsterdamse Jordaan waarbij Glennis Grace betrokken was, memoreert de Telegraaf. Ook de familie Hazes is een dankbaar onderwerp. Op haar Instagram-profiel noemt ze zich 'doctorandus in de Hazologie.' De juice-member club gaat 8,95 euro per maand kosten voor een abonnement en moet volgens de vlogger echt klein blijven 'voor de leipste juice'. Lees hier verder..
(PvWK, bron: TG | beeld: Wikimedia Commons)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken