Natuurhuisje lanceert Praatpaadjes
- Bureaus
- 21 mrt 2024 @ 14:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 mrt 2024 @ 14:00
- Sjaak Hoogkamer
In het verlengde van de ‘Niet online, wel verbonden’-campagne komt Natuurhuisje (i.s.m. Staatsbosbeheer) deze lente met een pr- en consumentenactivatie: Praatpaadjes.
Dit zijn wandelingen in het bos waar je door vragen op bewegwijzeringsbordjes wordt gestimuleerd tot een leuk en/of diepgaand gesprek.
Maira Evers van Gardeners, die de campagne maakte: ‘Onbewust weerhoudt je telefoon je best vaak van het maken van verbinding met de mensen (en de wereld) om je heen. Even een appje beantwoorden of een Instagram Story bekijken, en voor je het weet ben je alweer 5 minuten aan het scrollen. Zonde, want er is zoveel moois te ontdekken.’
Wandelen stimuleert volgens de partijen ‘verbinding: met elkaar, jezelf en de natuur.’ Met Praatpaadjes helpt Natuurhuisje families, partners en vrienden om offline te gaan en een leuk of diepgaand gesprek te hebben in de natuur. De Praatpaadjes zijn wandelingen in het bos van Hooge en Lage Vuursche waar je door verschillende vragen op bewegwijzeringsbordjes wordt gestimuleerd tot een goed gesprek.
Vanaf 21 maart tot en met 21 juni kun je drie verschillende wandelingen maken: met je vrienden (10 km), familie (6 km) of met je partner (5 km). Het startpunt van de routes is vlakbij het Theehuis 't Hooge Erf: Hoge Vuurseweg 11 in Lage Vuursche.
Natuurhuisje, opgericht in 2009 door broers Tim en Luuk van Oerle, is een internationaal boekingsplatform met 18.000 vakantiewoningen in natuurrijke omgeving binnen Europa.
Credits:
Opdrachtgever: Nienke Sterenborg, Robert van Veen en Dick Vulto
Strategie, creatie, design, productie, pr: Gardeners
Samenwerking: Staatsbosbeheer, Theehuis ‘t Hooge Erf, Jaap de Vries Produkties
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust niet op winnen
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
- Nederland twee marketingbureaus rijker16-05-2024
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing