Bristol's 'In my Shoes'-sokken vóór warme voeten, tégen kinderarmoede

Bristol's 'In my Shoes'-sokken vóór warme voeten, tégen kinderarmoede
  • Sponsoring
  • 7 dec 2023 @ 07:57
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Met de feestdagen in aantocht biedt Bristol met de 'In my Shoes'-sokkenlijn niet alleen een handig accessoire voor Kerst, maar ook een manier om een positief verschil te maken voor gezinnen en kinderen in armoede.

Deze sokken zorgen voor meer dan alleen warme voeten. Een deel van de opbrengst wordt gedoneerd aan het Nationaal Fonds Kinderhulp, waar Bristol nu voor de tweede keer mee samenwerkt. Hiermee benadrukt het Nederlandse schoenen- en kledingmerk dat betrokkenheid en maatschappelijk engagement dit jaar hoog op de lijst van waardevolle cadeaus staan.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken