Waarom je het B2B Marketing Forum niet mag missen

Waarom je het B2B Marketing Forum niet mag missen
  • B2b
  • 29 jan 2016 @ 07:00
  • Link
  • Connie Lohuis
    Connie Lohuis

    Webredacteur Marketingtribune (Content)
    StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten
  • SalesCustomer JourneyKennissessieLeadgeneratorZakelijk

Op 17 maart 2016 organiseert spotONvision en BBP Media de zevende editie van het B2B Marketing Forum. ‘Veranderingen in koop- en klantgedrag blijven een significante impact houden op onze marketingactiviteiten. De ontwikkelingen en de inzet van data en technologie zorgen ervoor dat klanten een betere klantervaring eisen en tegelijkertijd biedt het marketeers de mogelijkheid om optimale groei te plannen’, aldus Ingrid Archer, managing director spotONvision.

Archer vervolgt: ‘Keynote Joseph Jaffe zegt dat we ons veel meer zouden moeten richten op klantretentie en de levenscyclus van de klant zodat dit het belangrijkste kanaal wordt voor nieuwe klantenacquisitie. Met andere woorden: ‘How do we flip the funnel?’ Tijdens het B2B Marketing Forum gaan we het hebben over hoe marketeers de customer lifecycle kunnen beïnvloeden. We bieden dit jaar meerdere on-site masterclasses die je helpen om engagement met de koper en klant te verbeteren, maatwerkcampagnes te ontwikkelen voor je klanten en target accounts, en de marketingtransformatie door te zetten van kostenpost naar omzetgenerator.

10 redenen om naar het B2B Marketing Forum te komen
Heb jij je al ingeschreven of twijfel je nog om te komen? Lees hier de 10 redenen waarom je het event absoluut niet mag missen:

  1. Beleef hoe de best-in-class marketeers zich meer richten op klantretentie en de levenscyclus van de klant zodat dit het belangrijkste kanaal voor nieuwe klantenacquisitie wordt.
  2. Resultaten van het jaarlijkse Marketing performance management onderzoek door spotONvision & en jaarlijkse gezamenlijke onderzoek TNS Nipo en spotONvision over persoonlijk contact in de B2B buyer en customer journey.
  3. Pak mee praktische marketingtips, diepgaande strategische marketingkennis, hands-on sessies en netwerkmogelijkheden met honderden B2B-vakgenoten.
  4. Engage jezelf met alles rondom customer growth. Hoe kun je als marketeer de customer lifecycle beïnvloeden? Hoe kun je de engagement met je koper en klant verbeteren?
  5. Stem mee in de uitreiking van de B2B Marketing Award 2016.
  6. Keynote speaker Joseph Jaffe, auteur van beste seller Flip the Funnel.
  7. Expert speakers Daniel Vonken (Bruynzeel Storage Systems), Ingrid Archer (spotONvision), Linda Cornelissen (TNS Nipo), Paul Ligtenberg (Number8), Rik ten Wolde (AFAS Software), Reinier Willems (LeasePlan International), Shimon Ben Ayoun (spotONvision), Simon Robinson (Oracle Marketing Cloud), Willemijn Schneyder (Number8).
  8. Entertainment en deskundigheid met dagvoorzitter Lars Sørensen
  9. Ontbijt voor vroege vogels heerlijk ontbijten met vakgenoten om files voor te zijn.
  10. On-site Masterclasses voor de professionals die net wat dieper op de materie in willen gaan.

Archer tot slot: 'Weet je nu zeker dat je erbij wilt zijn? Meld je dan snel aan en kies de Masterclass die bij jou past.'

Wat: B2B Marketing Forum 2016
Waar: De Fabrique in Maarssen
Wanneer: 17 maart 2016 van 9.15 uur tot circa 17.15 uur
Meer informatie staat op deze site! 

Connie Lohuis
  • Connie Lohuis

  • Werkt bij: StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten
  • Functie: Webredacteur Marketingtribune (Content)
  • Website:http://www.strakblauw.nl
  • Profiel »

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken