SalesQ verstevigt marktpositie
- B2b
- 26 feb 2016 @ 10:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - SalesLeadgenerator
- 26 feb 2016 @ 10:00
- Redactie B2B
SalesQ heeft een paar veranderingen in het commerciële team doorgevoerd om het groeiende en veranderende klantenbestand beter te kunnen bedienen. Hans Berbée en Mirjam van Genugten zijn onlangs toegetreden tot het team om de relatie met opdrachtgevers te waarborgen.
Hans Berbée is begonnen als inside sales accountmanager en is verantwoordelijk voor new business en klantrelaties. In deze rol is hij de spil in het bedrijf om de vertaalslag te maken tussen de sales en de operatie. Hij versterkt het bestaande salesteam en komt van binnen de gelederen van SalesQ. Berbée zet zijn ervaring als commercieel media adviseur in bij het begeleiden van het SalesQ-team en het afstemmen van de sales-wensen van de zowel bestaande als nieuwe klanten.
Mirjam van Genugten gaat zich richten op marketing en communicatie van SalesQ. Zij zal er voor zorgen dat de ambities van SalesQ en de ontwikkelingen die voor 2016 op de kalender staan, gedeeld worden met een breder publiek. Van Genugten werkte al met het management van SalesQ aan een aantal andere projecten en breidt deze rol nu uit. Het duo werkt nauw samen met algemeen directeur Charley Beerman en commercieel directeur Pepijn Beerman.
Uitgebreid dienstenpakket
Berbée: ‘SalesQ is een mooi bedrijf wat goed loopt. Dit jaar staat in het teken van verdieping en verbreding. Meer diensten aan meer marktsegmenten. Naast media- en IT-projecten richten we onze kennis ook op andere markten. En naast accountmanagement en sales projecten, vergroten we ook onze activiteiten in inbound contactprojecten, database management en events. Onze gespecialiseerde kennis en uitgebreide ervaring biedt kwaliteit, integriteit en een ‘project op maat’ voor onze klanten.’ Van Genugten vult aan: ‘Vergeet daarbij niet dat SalesQ dit jaar gaat uitbreiden naar de rest van Europa, met als eerste land: Spanje. En dat we bij SalesQ de waardering voor de klant hoog in het vaandel hebben. Wij willen samen met onze klanten de beste resultaten boeken in de wereld van accountmanagement, sales en vanaf nu ook events.
B2b sales
SalesQ ondersteunt organisaties bij business-to-business sales en presales. SalesQ is ook koploper in b2b telemarketing en leadgeneration, en is uniek in het leveren van hoogwaardige geclassificeerde klantenbestanden.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- BvA: Wees kritisch maar noem duurzaamheid wel
- [onderzoek] Druk op klantenserviceorganisaties neemt toe
Laatste Nieuws
- 'Merken hebben onwijs veel te winnen... 01-05-2024
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word... 29-04-2024
- [onderzoek] Druk op... 26-04-2024
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing