Markteffect trekt sportmarketeer Roelien Luijt aan
- B2b
- 24 okt 2016 @ 15:08
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - SportmarketingMarketingPersonalia
- 24 okt 2016 @ 15:08
- Redactie B2B
Roelien Luijt treedt per 25 oktober in dienst van Markeffect. De voormalig managing director van Repucom Nederland versterkt het komend half jaar het sportmarketingteam als interim manager business development. Luijt vertrok in augustus 2015 bij Repucom Nederland om na een korte sabbatical haar eigen onderneming op te richten.
Luijt: ‘Het ondernemerschap bevalt uitstekend. De klik met Markteffect is echter zo groot, dat ik deze uitdaging graag met beide handen aangrijp. De cultuur van Markteffect spreekt mij enorm aan. De medewerkers kenmerken zich door teamgeest, vernieuwingsdrang en de onuitputtelijke drive om de klant optimaal te bedienen. Ik zie er naar uit om aan de slag te gaan en een wezenlijke bijdrage te leveren aan de verdere groei van deze organisatie’, aldus de ervaren sportmanager.
Sportmarketing
Bij Markteffect gaat Luijt haar jarenlange ervaring in de sportbranche benutten om oplossingen en producten binnen het onderzoeksgebied “sportmarketing” verder te ontwikkelen. Naast haar werkzaamheden bij Markteffect blijft Roelien bouwen aan haar eigen bedrijf Strong Mind Training Institute (SMTI).
Uitbouwen marktpositie
Markteffect ziet in deze nieuwe aanwinst de juiste partner voor de doorontwikkeling van de sportmarketingtak. Edgar de Beule, directeur van Markteffect: ‘Wij zijn heel blij met deze geweldige aanwinst en samenwerking. Het combineren van de kennis en visie van Roelien met onze sterke, onderscheidende producten gaat ervoor zorgen dat we onze positie in de sportmarkt zowel kwantitatief als kwalitatief nog verder kunnen uitbouwen.’
Markteffect helpt al jarenlang organisaties om meer inzicht te krijgen in de effecten van sportmarketing en sportsponsoring. Het marktonderzoeksbureau voert sponsoreffectonderzoeken uit voor klanten als Philips, Freo, PSV, Triple Double, Bavaria, Asito, Eredivisie en Umbro.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Druk op... 26-04-2024
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing