[Commercial] Monuta-campagne van N=5: 'Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg'

[Commercial] Monuta-campagne van N=5: 'Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg'
  • Bureaus
  • 6 okt 2014 @ 13:18
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsTherapieDoelgroep

Voor uitvaartorganisatie Monuta heeft N=5 een nieuwe commercial ontwikkeld rond het thema 'Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg'. Monuta wil binnen dit thema nieuwe onderwerpen onder de aandacht brengen. De commercial die nu live gaat, richt zich op het onderwerp 'Jongeren en rouw'.

Jongeren die een dierbare verliezen, hebben vaak moeite met het omgaan met hun emoties, vooral pubers. Monuta heeft aandacht voor deze jongeren en heeft vanuit haar kennis en expertise middelen ontwikkeld die jongeren én hun ouders ondersteunen in het rouwproces.

In een later stadium van de campagne zal N=5 voor Monuta activaties ontwikkelen rondom dit thema met de middelen die ontwikkeld zijn. 'Zo is Monuta de steun vóór, tijdens en na de uitvaart', aldus het persbericht



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken