Crossmarks ontwikkelt retailformule Halfords

Crossmarks ontwikkelt retailformule Halfords
  • Bureaus
  • 2 sep 2015 @ 12:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenStrategieWinkelenMarketing

Winkelketen Halfords heeft retailbureau Crossmarkts uitgekozen als partner voor de formuleontwikkeling en communicatiestrategie van het merk. Halfords beschikt over 54 winkels in heel Nederland.

Om de eigen retailformule verder te ontwikkelen is Halfords, aanbieders van mobiliteitsproducten (fiets-, autoaccessoires en ouderenmobiliteit), op zoek gegaan naar een passende partner. Na een uitgebreide strategische verkenning heeft Halfords voor het strategisch retailadviesbureau Crossmarkts uit Den Bosch gekozen.

De toegevoegde strategische waarde, de wijze waarop Crossmarks meedenkt in nieuw realiseerbare businessmodellen en de doorvertaling naar marketing en promotie gaf voor Halfords de doorslag. Naast de formuleontwikkeling gaat Crossmarks Halfords ook ondersteunen met een pragmatische communicatiestrategie en bijhorende activaties.  

Crossmarks is een toonaangevend retailadviesbureau in Nederland. In juni nam het bedrijf nog de kwakkelende concurrent Pluspoint over. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken