Derk van Beek verruilt Fitzroy voor Indie

Derk van Beek verruilt Fitzroy voor Indie
  • Bureaus
  • 5 apr 2017 @ 07:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategiePersonaliaReclame

Derk van Beek is gestart als strategy director bij Indie Amsterdam. Hij treedt bovendien toe tot het managementteam. Van Beek zal hij verantwoordelijk zijn voor strategie op alle klanten van het bureau.

Van Beek is afkomstig van Fitzroy waar hij onder andere werkte voor PepsiCo, Grolsch, Zilveren Kruis Achmea en Oikocredit. Daarvoor zat hij bij FHV BBDO, waar hij samen met de huidige creative directors Emilio de Haan en Rogier de Bruin en account director Niels Heimens van Indie verantwoordelijk was voor het veelbekroonde werk op Hi.

Chris Vannitsem, managing director Indie: 'Met de komst van Derk voegen we niet alleen heel veel strategische kennis toe aan ons bureau, maar vooral enthousiasme en drive om Indie  verder uit te bouwen tot een van de meeste toonaangevende bureaus van Nederland.'

'Indie is een van de meest uitgesproken bureaus van Nederland', zegt Van Beek. 'Een mooie uitdaging om daar nog meer waarde aan toe te voegen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken