De zomer van... Gijsbregt Vijn

De zomer van... Gijsbregt Vijn
  • Bureaus
  • 11 aug 2023 @ 07:31
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Eigenaar en co-founder van Lemon Scented Tea, Gijsbregt Vijn, over zijn vakantieplannen, zijn favoriete boek én zijn favoriete (zwem)broek.

Waar gaat de reis naartoe deze zomer?
De reis dit jaar gaat naar Montenegro, Heerlijk warm, andere cultuur en weer even iets anders dan Spanje. Het mooie is dat er op een klein oppervlakte en een nieuwe cultuur te zien is, mooie stranden en echte bergen. Dus een prachtige combinatie van strand, stad en natuur. Met weinig reistijd ertussen.

 Welk (marketing)boek gaat er in de koffer?
Het boek van schrijver Richard P. Feynman, ‘Surely You're Joking, Mr. Feynman!: Adventures of a Curious Character’. Het boek is een verzameling van anekdotes en verhalen uit Feynman's leven, waarin zijn ervaringen als hyper intelligent, creatief, nieuwsgierig en wonderlijke man worden beschreven. Een boek waardoor je anders gaat kijken naar de wereld om je heen. Het inspireert om nieuwe dingen op te pakken en flink te gaan innoveren. Broodnodig in de huidige tijd. En vooral vanuit je eigen kracht te werken en te denken. Dus heerlijk om lekkere nieuwe ideeën te ontwikkelen die we na de zomer en volgend jaar weer kunnen gaan oppakken bij Lemon.

Wat was je meest helse vakantie-ervaring en wat was de mooiste?
Sinds mijn 20ste zit ik in een Touring Team waarmee we hockeytoernooien spelen in binnen- en buitenland. Allemaal hockeyers die redelijk hoog gespeeld hebben of nog spelen en die ook nog eens erg gezellig zijn. De afgelopen jaren zijn we onder andere naar toernooien in Barbados, Egypte, Berlijn en Washington geweest.  Een van de trips was een trip naar Argentinië. Naast de hockeywedstrijden hadden we ook het plan om lekker naar het strand te gaan in Mar Del Plata. Op de weg ernaar toe kwamen we aan de andere kant de langste file ooit tegen. Echt meer dan 80  kilometers lang auto's die terug naar Buenos Aires gingen. Wij reden in ons eentje de andere kant op. We kwamen aan in een totaal desolate badplaats. Helemaal uitgewoond na een wild en druk zomerseizoen. Het weer sloeg om keiharde regen en wind, echt verschrikkelijk. Er is niets erger dan een badplaats waar alles dicht is, met keiharde regen en wind. Uiteindelijk maak je er wat van met elkaar dus eind goed, al goed.

Mooiste trip, dat zijn er velen. De allermooiste was toch wel Thailand tijdens mijn studietijd. Nu is het allemaal een beetje standaard geworden, maar zo'n twintig jaar geleden was het een redelijk onontgonnen gebied. Tussen allemaal Thai  eten in de club met Thaise meezing pop nummers. Echt mooi. Ze dansen daar niet in de clubs, maar ze eten eerst met zijn allen. Daarna heerlijk naar de eilanden om die te verkennen en als klap op de vuurpijl ook een fantastisch Full Moon feest meegemaakt. Echt te gek!!

Wat is je favoriete merk in de zomertijd?
Ik heb ooit een zwemshort gekocht van Orlebar Brown. Best wel prijzig maar ik draag hem nog steeds. All time favorite. Great fit en mooie integratie van fotografie en design op de zwemshorts zelf. Detail!! Het bedrijf is opgericht door een fotograaf, Alan Brown.

Wat is het laatste harde nieuws?
Veel mooi en lekker nieuws:

Net prachtige rebranding van de meest originele drank van Nederland Pisang Ambon gelanceerd. Echt heel goed en leuk geworden. Trots op! Business in Amerika groeit fantastisch door. Tweede grote klant in Duitsland gewonnen. Dus daar horen jullie komende weken meer van. Nieuwe copywriter aangenomen. We lanceren een nieuwe 'marketing meets employee & customer experience' sublabel onder Lemon in september dit jaar. Dus vol in de voorbereiding en natuurlijk ook nog even op vakantie in augustus. Summer 2023 let's go!

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken