OnSocial wordt onderdeel van Alfred International

OnSocial wordt onderdeel van Alfred International
  • Bureaus
  • 10 apr 2024 @ 07:34
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Social media & creator agency OnSocial wordt onderdeel van Alfred International. Het bureau blijft onder zijn eigen naam opereren.

OnSocial creëert short-form videocontent, met een sterke focus op platforms zoals TikTok, Instagram Reels en YouTube Shorts. Het bureau levert diensten variërend van social media-strategieën tot concepten, productie, kanaalbeheer, influencer- en creator-samenwerkingen, en het naadloos integreren van merkcampagnes op social kanalen. Het bureau was eerder aanbevolen voor de SAN New Kids On The Block.­­­­

‘We zijn verheugd om OnSocial te verwelkomen in de Alfred-familie,’ aldus Eddy Salfischberger, Managing Director bij Alfred. ‘De expertise van OnSocial bij het bereiken van Gen Z via creators en short video sluit perfect aan bij onze missie om merken te verbinden met de Happy Many. Naast Freddy, ons label voor merkactivatie, bieden we zo nog meer innovatieve oplossingen voor onze klanten.’

De oprichters van OnSocial, Aldwin van Pareren en Zaid El Ouardani, houden de dagelijkse leiding over OnSocial. ‘Dit is een geweldige stap voor OnSocial,’ zegt Aldwin van Pareren. ‘Door onze kracht te bundelen met de merkdenkers van Alfred, kunnen we onze capaciteiten uitbreiden en onze klanten nog beter van dienst zijn. We kijken ernaar uit om samen nog veel meer tof werk te maken.’

Foto: Aldwin van Pareren en Zaid El Ouardani.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken