Holland Herald en MediaPartners Group na 48 jaar uit elkaar

Holland Herald en MediaPartners Group na 48 jaar uit elkaar
  • Content
  • 8 jan 2014 @ 13:52
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

KLM heeft onlangs besloten, na een pitch, om de realisatie van het inflight magazine Holland Herald bij een andere partij onder te brengen. MediaPartners Group was sinds het eerste nummer van het magazine, dat verscheen in 1966, betrokken bij de Holland Herald. Per mei 2014 houdt de samenwerking op. Update: KLM brengt Holland Herald bij Gruner + Jahr (G+J) onder.

Wie de pitch dan wel gewonnen heeft wilden zowel Martin van Velzen, business unit directeur van MediaPartners Group als Natascha van Roode, Brand Communications Manager van KLM, niet zelf naar buiten brengen; dat laten ze aan de gelukkige winnaar over.

Update: Ondanks dat het nieuws niet openbaar leek te zijn, blijkt Holland Herald nu klant te worden bij de Nederlandse tak van uitgeverij G+J. Dat G+J de klant krijgt wordt bevestigd door de redactie van MarketingTribune op basis van betrouwbare bronnen. Lees er meer over in MT2/’14 die nu gedrukt wordt en dinsdag a.s. verschijnt. In juni 2013 kreeg G+J IMS Sales Office Germany al de verantwoording voor de marketing en sales van Holland Herald.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken