Yvonne Prins van 3MO naar UM

Yvonne Prins van 3MO naar UM
  • Content
  • 9 mrt 2015 @ 10:07
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonalia

Yvonne Prins komt het management team van UM versterken. In haar functie als client service director wordt ze verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van een business unit met klanten zoals ABN AMRO, Staatsloterij en Dr. Oetker. Prins gaat UM helpen om de toenemende vraag naar merk- en communicatiestrategie en de kanteling naar contentmarketing verder vorm te geven. Prins is op dit moment Partner bij 3MO en zal binnenkort in haar nieuwe functie starten. Daarvoor werkte te ze bij KPN, waarvan vijf jaar als manager merk- en marketingcommunicatie bij Hi. Zo meldt het persbericht.

Managing director Rik Ruts:’UM is voor veel klanten een strategische business partner en voegt op marketingcommunicatie niveau steeds meer waarde toe. Yvonne heeft een brede ervaring als merkenbouwer aan zowel adverteerders en bureauzijde. Zij weet als geen ander hoe je vanuit de essentie van een merk, communicatie ontwikkelt die tot conversatie leidt en mensen echt in beweging brengt. Yvonne is bovendien een geweldig mens en inspirator voor onze talentvolle mensen. Zij zal de advieskwaliteit van UM naar een hoger plan brengen en ons helpen de volgende stap te zetten in onze ontwikkeling. Wij zien uit naar haar komst en hebben allemaal veel zin om met haar te werken.’

Grotere rol content en media  
‘De afgelopen 3,5 jaar heb ik met veel plezier bij 3MO gewerkt. Ik heb in deze periode de mogelijkheid gekregen om te ondernemen en heb me zowel strategisch en inhoudelijk verder kunnen ontwikkelen op het gebied van marketing, communicatie en media. Ik heb dit met heel veel plezier gedaan, maar de behoefte aan het werken met mensen in een groter team begon steeds vaker te kriebelen. Ik kijk er dan ook erg naar uit om samen met een team gedreven collega’s, UM nog verder klaar te stomen voor de toekomst. Een toekomst waar content en media een steeds belangrijkere rol in gaan nemen voor merken. Maar ook wil ik mijn passie voor merken,  communicatie en mensen gebruiken om een nog krachtigere relatie met de klanten van UM op te bouwen. Een mooie uitdaging waar ik heel veel zin in heb.’

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken