Europese Kanzi marketingcampagne trapt af in Amsterdam
- Food-en-retail
- 9 okt 2023 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingcommunicatieBelow the line
- 9 okt 2023 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Om de herfstcampagne te vieren, lanceerde Kanzi een verrassende activatie op het Haarlemmerplein in Amsterdam. Met de boodschap 'The new energy source has arrived....' verwelkomde Kanzi iedereen die wel een extra oppepper kon gebruiken.
Onder het motto 'The Power of Great Taste' keert Kanzi dit jaar terug op de markten met een nieuw communicatiethema: 'Zie wat je kunt doen met de energie van één Kanzi-appel.'
De nieuwe campagne benadrukt dat Kanzi appels een natuurlijke bron van vitaliteit zijn, ideaal als gezond alternatief voor bewerkte snacks. Met hun verfijnde mix van zoetheid, frisheid, sappigheid en knapperige textuur, zijn Kanzi appels direct verfrissend en geven ze je net dat stukje extra energie om je in beweging te brengen.
De appels worden beschouwd als natuurlijke zonnecollectoren en de nieuwe oogst is volledig opgeladen met de energie van de zomerzon. 'Wist je dat één Kanzi appel je energie geeft voor 23 minuten zoenen, achttien minuten stofzuigen, of 40 minuten schaken?', daagt het appelmerk uit.
Met deze succesvolle combinatie van een pan-Europese campagne en land specifieke marketingactiviteiten zal Kanzi zich naar eigen zeggen verder vestigen als 's werelds op één na grootste appel merk. Op donderdag 5 oktober 2023 verscheen al een mysterieuze XXL doos op het Haarlemmerplein, zonder zichtbare branding of uitleg. Aan het einde van de dag verdween de doos spoorloos. 'De volgende dag keerde de doos terug op dezelfde locatie, in de ochtend verzamelden zich nieuwsgierige voorbijgangers en influencers, ongeduldig, wachtend op de onthulling. Precies om 12:00 uur onthulde de doos een schat aan kleine doosjes met heerlijke Kanzi appels, uitgedeeld aan iedereen die wel een energieboost kon gebruiken', bericht het foodmerk.
De Europese marketingcampagne voor Kanzi startte in Amsterdam en zet volgens het marketingteam nu koers naar Berlijn en andere steden in Europa.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- activatie
- appel
- Haarlemmerplein
- food
- merk
- Kanzi
- communicatiethema
- The Power of Great Taste
- markten
- energie
- Kanzi
- nieuw
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Verkoop Blokker van de baan06-05-2024
- Campagne voor nieuwe smaken... 06-05-2024
- DOSSIER MERKENBOUWEN - De kant van... 06-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 06-05-2024
- [marketeer 201] Niels van den Bergh... 03-05-2024
- Veja scoort met in-store schoenmaker02-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing