Europese Kanzi marketingcampagne trapt af in Amsterdam

Europese Kanzi marketingcampagne trapt af in Amsterdam
  • Food-en-retail
  • 9 okt 2023 @ 11:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingcommunicatieBelow the line

Om de herfstcampagne te vieren, lanceerde Kanzi een verrassende activatie op het Haarlemmerplein in Amsterdam. Met de boodschap 'The new energy source has arrived....' verwelkomde Kanzi iedereen die wel een extra oppepper kon gebruiken.

Onder het motto 'The Power of Great Taste' keert Kanzi dit jaar terug op de markten met een nieuw communicatiethema: 'Zie wat je kunt doen met de energie van één Kanzi-appel.' 

De nieuwe campagne benadrukt dat Kanzi appels een natuurlijke bron van vitaliteit zijn, ideaal als gezond alternatief voor bewerkte snacks. Met hun verfijnde mix van zoetheid, frisheid, sappigheid en knapperige textuur, zijn Kanzi appels direct verfrissend en geven ze je net dat stukje extra energie om je in beweging te brengen.

De appels worden beschouwd als natuurlijke zonnecollectoren en de nieuwe oogst is volledig opgeladen met de energie van de zomerzon. 'Wist je dat één Kanzi appel je energie geeft voor 23 minuten zoenen, achttien minuten stofzuigen, of 40 minuten schaken?', daagt het appelmerk uit.

Met deze succesvolle combinatie van een pan-Europese campagne en land specifieke marketingactiviteiten zal Kanzi zich naar eigen zeggen verder vestigen als 's werelds op één na grootste appel merk. Op donderdag 5 oktober 2023 verscheen al een mysterieuze XXL doos op het Haarlemmerplein, zonder zichtbare branding of uitleg. Aan het einde van de dag verdween de doos spoorloos. 'De volgende dag keerde de doos terug op dezelfde locatie, in de ochtend verzamelden zich nieuwsgierige voorbijgangers en influencers, ongeduldig, wachtend op de onthulling. Precies om 12:00 uur onthulde de doos een schat aan kleine doosjes met heerlijke Kanzi appels, uitgedeeld aan iedereen die wel een energieboost kon gebruiken', bericht het foodmerk. 

De Europese marketingcampagne voor Kanzi startte in Amsterdam en zet volgens het marketingteam nu koers naar Berlijn en andere steden in Europa.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken