Intertoys Introduceert Valentijnsdag-campagne voor volwassenen

Intertoys Introduceert Valentijnsdag-campagne voor volwassenen
  • Food-en-retail
  • 7 feb 2024 @ 10:38
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In aanloop naar Valentijnsdag lanceert Intertoys zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels de ultieme relatietest: samen de nieuwe Lego Botanical-roos in elkaar zetten.

Kunnen de liefdespartners op en mét elkaar bouwen en krijgen ze de roos in elkaar? De themacampagne wordt breed ondersteund met online video, social content, en promotie op het gehele Lego Botanicals-assortiment bij Intertoys.

‘Echte liefde verwelkt niet’
Met de Intertoys Love Challenge daagt de speelgoedspecialist koppels uit om hun relatie op het spel te zetten met de enige roos die, net als echte liefde, nooit verwelkt. Deze liefdevolle uitdaging, waarbij de één geblindoekt is en de ander de bouwinstructies geeft, is het middelpunt van de campagne.

De creatieve campagne is ontwikkeld door videobureau Vlimse in samenwerking met Intertoys. Doel is het versterken van de merkpositionering 'aanzetten tot spelen', het profileren van Intertoys als relevante bestemming voor Valentijnsdag en het creëren van awareness rond de Lego Botanical-serie.

Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys: ’In de Intertoys Love Challenge dagen we koppels uit om te bouwen aan hun relatie. Is deze net zo onverwoestbaar als deze Lego roos? De Love Challenge markeert een toffe stap voorwaarts in het aanzetten van spelen onder de volwassenen doelgroep. We hopen dat deze creatieve uiting van liefde en samenwerking mensen inspireert.’

Jeroen de Wit, creatief producent bij Vlimse, vult aan: ‘Het was geweldig om met de nostalgie van Intertoys en Lego deze campagne creatief vorm te geven. Het gevoel en plezier van spelen voor even terugbrengen in ons drukke, volwassen leven was het doel en aan de deelnemers te zien is dat ook gelukt.`

Be Bold with adults
De Love Challenge is de eerste social first-campagne van Intertoys die volledig gericht is op de nieuwe doelgroep (jong)volwassenen van 16-99 jaar. Het markeert een volgende stap in de campagnehistorie van Intertoys, die eerder al het speelboek "Voor de FANS" lanceerde. Intertoys speelt daarmee slim in op de toenemende trend van spelen voor volwassenen, die ook post-corona terugkwamen in de winkels.



Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken