Heino Maitimu nieuwe marketingdirecteur Q-Music
- Media
- 30 jun 2015 @ 12:32
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - RadioMarketingPersonaliaMedia
- 30 jun 2015 @ 12:32
- Redactie Media
Heino Maitimu wordt per 13 augustus benoemd tot nieuwe marketingdirecteur van Q-music Nederland. Hij volgt in die functie Robert Bernink op, die in maart promoveerde tot algemeen directeur bij de radiozender.
Maitimu (35) heeft na zijn opleiding Technische Bedrijfskunde aan de Hogeschool Windesheim zijn master in Strategie & Marketing behaald aan de Universiteit Nyenrode. Hij startte zijn carrière als management-trainee bij Ormit en vervulde daarna uiteenlopende senior marketingfuncties bij onder andere KPN Zakelijke Markt, MTV Mobile en Hi.
Het afgelopen jaar heeft Maitimu een aansturende rol gespeeld in de verjongingsstrategie van KPN en de afscheidscampagne ‘Hi wordt KPN’. Met zijn passie voor muziek, merken en zijn sterke digitale achtergrond, is hij volgens Bernink een waardevolle aanvulling voor Q-music.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing