Heino Maitimu nieuwe marketingdirecteur Q-Music

30jun 201512:32
  • Media
  • 15730 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaPersonaliaMarketingRadio

nieuws Heino Maitimu wordt per 13 augustus benoemd tot nieuwe marketingdirecteur van Q-music Nederland. Hij volgt in die functie Robert Bernink op, die in maart promoveerde tot algemeen directeur bij de radiozender.

Maitimu (35) heeft na zijn opleiding Technische Bedrijfskunde aan de Hogeschool Windesheim zijn master in Strategie & Marketing behaald aan de Universiteit Nyenrode. Hij startte zijn carrière als management-trainee bij Ormit en vervulde daarna uiteenlopende senior marketingfuncties bij onder andere KPN Zakelijke Markt, MTV Mobile en Hi.

Het afgelopen jaar heeft Maitimu een aansturende rol gespeeld in de verjongingsstrategie van KPN en de afscheidscampagne ‘Hi wordt KPN’. Met zijn passie voor muziek, merken en zijn sterke digitale achtergrond, is hij volgens Bernink een waardevolle aanvulling voor Q-music. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk