IDTV en Hot Pepper werken samen aan YouTube-formats
- 23 jan 2017 @ 11:19
- Redactie Media
IDTV en Hot Pepper zijn deze maand een alliantie aangegaan waarbij gezamenlijk YouTube-formats zullen worden ontwikkeld en geproduceerd. In februari 2017 wordt naar verwachting het eerste YouTube-kanaal gelanceerd.
Suzanne Pronk, Head of Digital bij IDTV: 'Ik ben ontzettend blij met de samenwerking met Hot Pepper. Wij begrijpen elkaars taal en vak. Wat voor mij als digital native binnen de tv wereld ontzettend fijn is.'
Om voorop te blijven wil IDTV zich blijven ontwikkelingen op het gebied van online video binnen de sociale video kanalen. Een samenwerking met een partij als Hot Pepper maakt het mogelijk om dit binnen een productiemaatschappij sneller te realiseren, aldus Suzanne Pronk.
Hot Pepper is een jaar geleden gestart en heeft al diverse succesvolle YouTube formats ontwikkeld voor andere Nederlandse productiemaatschappijen. Hot Pepper is een digital first, creative studio, waar zij digital formats ontwikkelen, verkopen en produceren.
Sinds een jaar zijn wij druk bezig met het bedenken en produceren van digitale formats. Onze kracht is dat wij graag bedrijven helpen die digitale ambities hebben en om deze samen met hun te verwezenlijken. Ik kijk dan ook erg uit naar deze samenwerking, aldus Romario van ’t Land.
IDTV, opgericht in 1977, is één van Nederlands grootste onafhankelijke productiemaatschappijen en is sinds 2003 onderdeel van het Britse mediabedrijf All3Media. Het bedrijf is toonaangevend in de ontwikkeling, productie en exploitatie van kwalitatief hoogstaande mediaconcepten op gebied van televisie, internet, evenementen, documentaire, drama en live communicatie. Bekende producties van IDTV zijn Wie is de Mol, De Rijdende Rechter, Bed & Breakfast en CupCakeCup. Naast tv-programma’s ontwikkelt IDTV ook online formats voor klanten als LindaTV, vtwonen en Libelle TV.
Foto: ©simpson33/123RF.COM
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing